شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# سلبریتی #سوپرجام #جام_هفتم

دو تصویر از مهناز افشار و رابعه اسکویی این روزها در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود که یکی با پوشش و ظاهری ‏تازه در خارج از کشور است و دیگری تازه از ترکیه و شبکه جم به کشور بازگشته. برخی صفحات و شبکه‌ها دو تصویر را در ‏مقام مقایسه کنار هم گذاشته‌اند که کامنت‌های آن را می‌خوانید.
  افشار دیگه برنمیگرده‎...
  هیچ کجای جهان، ایران نمیشه وهمیشه و در همه حال در توبه بازه.
 خدا رو شکر که سره از ناسره داره جدا میشه، به خواست خدا کم‌کم همشون با دست خودشون رسوا میشن.
 من بازی رابعه را دوست دارم... یه جور خاصی دوست داشتنی هست.
  چه خوب که رابعه بازم اجازه کار کردن داره‎...‎و چه بد که باید گیر «اجازه»باشه‎!‎
 خدایی تو اروپا همچین لباسی بپوشی مسخرت می‌کنن! معلوم نیس چقدر بهش خندیدند.‏
 همیشه از خدا چیزی را بخواهید که تاکنون نداشتید نه این‌که چیزی را بخواهید که هستید.
 مهناز افشار ... با شوهر آقازاده که زندان هم افتاد و ایشون یک عذرخواهی هم نکرد می‌گفت اگر جرم شوهرم ثابت شه ‏طلاق می‌گیرم ...حالام غم نان که نداره رفته اروپا و بعد هم  به ریش ‏مردم ساده هم می‌خنده.  ماشالا‌هزار تا رنگ عوض کرده ‏در هر دولتی. با هر موضعی همرنگ شده. ... کسی هم کاریش نداشت از بس یکی به نعل میزنه یکی به میخ.

هیأت‌رئیسه سازمان لیگ برتر جلسه گذاشت و تصمیم گرفت برگزاری بازی سوپرجام را لغو و پرسپولیس را قهرمان اعلام کند. جالب اینجاست که در قوانین سازمان لیگ و فدراسیون تنها به این نکته اشاره شده که قهرمان لیگ برتر و جام حذفی باید در بازی سوپرجام به مصاف هم بروند، اما هیچ قانونی درباره شرایط فعلی که یک تیم دبل کرده، وجود ندارد و به همین ترتیب تصمیم گرفته‌اند که جام را به پرسپولیس بدهند. این اتفاق البته دیروز جنجال‌های زیادی را در فوتبال ایران به راه انداخت. هواداران پرسپولیس که از کسب هفتمین جام با برانکو بشدت خوشحال هستند. هواداران استقلال و تراکتورسازی و سپاهان هم درحال حمله به پرسپولیس و مدیران فوتبال ایران هستند. این هم چند توییت منتخب درباره سوپرجام! فضا، فضای عجیبی است!
 از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال باید تشکر کرد که ثابت می‌کند در فوتبال ایران سرنوشت قهرمانی به جای زمین کجا نوشته می‌شود.
 سازمان لیگ تشکیلاتی است که حتی نمی‌تواند یک مسابقه (سوپرجام) برگزار کند. چرا فوتبال باید دست این مدیران باشد؟
 میگم یه وقت بد نباشه که برانکو از راه دور هم برامون جام میگیره!‌ اینم هفتمیش.
 بهاروند، رئیس سازمان لیگ و نایب‌رئیس دوم فدراسیون فوتبال درباره سوپرجام تو تلویزیون گفت: «ما قبلا پیش‌بینی نکرده بودیم که یه تیم ممکنه فاتح حذفی و لیگ بشه!!» ینی فوتبال می‌دونین چیه اصلا؟
 راحت‌ترین کاری که مدیران سازمان لیگ می‌تونستن انجام بدن، برگزارنکردن سوپرجام بود!
 ولی چطور میشه بازی برگزار نکنن و یک تیم قهرمان سوپرجام بشه؟
 تصمیم سازمان لیگ برای دادن جام قهرمانی سوپرجام به تیمی که دبل می‌کنه رو باید این‌طوری تحلیل کرد: دو تا جام بگیر سه تا ببر!
 اون مدیری که داشته قانون رو می‌نوشته و حواسش نبوده بند و تبصره‌ای تو آیین‌نامه درباره احتمالی قهرمانی یک تیم در لیگ برتر و جام حذفی بذاره، هنوز هم داره کار می‌کنه تو این فوتبال؟ مگه میشه قانون پیش‌بینی چنین حالتی رو نکرده باشه؟


تعداد بازدید :  502