شماره ۴۵۲ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۲۴ آذر
صفحه را ببند
بازار جهانی

توقف تولید گوشی نکسوس 5
گوشی نکسوس 5 که توسط ال جی و گوگل طراحی شده بود دیگر از طریق فروشگاه گوگل پلی قابل خریداری نیست. اگرچه گوگل هنوز رسما در این زمینه اعلام موضع نکرده، اما منابع خبری نزدیک به این شرکت می‌گویند گوگل برای طراحی و ساخت این گوشی در ‌سال 2015 هیچ برنامه‌ریزی نکرده است و در عوض قصد دارد برای بازاریابی نکسوس 6 و 9 در‌ سال 2015 بازاریابی گسترده‌ای انجام دهد.

افزودن دکمه عدم علاقه به فیس‌بوک
دکمه لایک برای ابراز علاقه به موضوعات اولین‌بار در‌ سال 2009 به فیس‌بوک اضافه شد و از همان زمان بسیاری از کاربران از مدیران این شرکت خواستند تا گزینه Dislike را هم به این شبکه اجتماعی بیفزایند. زاکربرگ در اظهارنظرهای تازه خود در مورد برنامه‌های آتی‌اش تصریح کرده که در آینده به کاربران امکان خواهد داد تا در مورد هر پست ارسالی احساسات متنوعی را اظهار دارند. اما هنوز مشخص نیست بدین منظور قرار است چه سازوکاری اعمال شود.

سامسونگ برای آیفون 7 پردازنده می‌سازد
درحالی‌که مدت زمان زیادی از عرضه آیفون 6 نمی‌گذرد، اپل کار طراحی سخت‌افزارهای آیفون 7 را از هم اکنون آغاز کرده تا آن را زودتر روانه بازار کند. قرار است تولید پردازنده‌های A9 که در این گوشی هوشمند به کار گرفته می‌شود توسط شرکت سامسونگ انجام شود. تا پیش از این شرکت تایوانی TSMC وظیفه تولید پردازنده‌های مورد استفاده در گوشی‌های آیفون را برعهده داشت و آخرین‌بار پردازنده‌های A6 را به همین منظور تولید کرده بود. اما بدقولی‌های این شرکت در زمینه عمل به تعهداتش موجب شده تا اپل از همکاری با آن انصراف دهد.


تعداد بازدید :  155