شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
معرفی 10 شبکه تلویزیونی برتر مبتنی بر اینترنت

شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت طی سال‌های گذشته انقلابی در عادات تلویزیون تماشا کردن مردم جهان ایجاد کرده‌اند؛ به جرأت می‌توان گفت این شبکه‌ها دیگر تلویزیون‌های ملی را کنار زده‌اند. این شبکه‌ها سال‌های گذشته تلاش کرده‌اند همه نیازهای مخاطبان خود را پوشش دهند. در ذیل تعدادی از معروف‌ترین شبکه‌های تلویزیونی مبتنی بر اینترنت را معرفی می‌کنیم.
1- Hulu

برای استفاده از برنامه‌های این شبکه باید ماهانه 8 دلار پرداخت کنید. اگر ماهانه 40 دلار پرداخت کنید، می‌توانید علاوه بر عناوین معمولی برنامه‌ها، 50 برنامه زنده را نیز تماشا کنید. با این مبلغ دو کاربر می‌توانند به ‌طور همزمان در دو دستگاه جداگانه از برنامه‌های این شبکه استفاده کنند. از مشهورترین سریال‌های ساخته‌شده توسط این شبکه می‌توان به سریال «داستان ندیمه» اشاره کرد.
2- Netflix
با پرداخت 8 دلار می‌توانید از برنامه‌های ابتدایی این شبکه استفاده کنید؛ اما با پرداخت 12 دلار در ماه به لیست استاندارد این شبکه دسترسی خواهید داشت. به‌ طور کلی در نت‌فلیکس هر چقدر بیشتر پول بدهید از کیفیت بهتر و عناوین برنامه‌های بیشتری برخوردار خواهید شد. نت‌فلیکس به شما اجازه می‌دهد برخی از برنامه‌ها را دانلود کنید و بعدا به تماشای آنها بنشینید.
3- Sling TV
با پرداخت ماهانه 20 دلار می‌توانید به 20 کانال این شبکه دسترسی داشته باشید. اگر ماهی 25 دلار پرداخت کنید، تعداد کانال‌ها به 40 عدد خواهد رسید و با پرداخت 40 دلار در ماه بیش از 50 کانال خواهید داشت. این شبکه همکاری نزدیکی با شبکه سی‌ان‌بی‌سی دارد و بسیاری از برنامه اقتصادی این شبکه بر روی Sling پخش می‌شود.
4- HBO
برای دیدن برنامه‌های این شبکه باید 15 دلار در ماه پرداخت کنید. از ویژگی‌های این شبکه این است که سرویس واقعیت مجازی را نیز ساپورت می‌کند. ضمنا برای دیدن برنامه‌های این شبکه نیاز نیست که تبلیغ‌های خسته‌کننده را تحمل کنید. ازجمله سریال‌های معروف این شبکه می‌توان به «بازی تاج و تخت» و «سیلیکون ولی» اشاره کرد.
5- Amazon
برای دیدن برنامه‌های این شبکه باید ماهی 9 دلار پرداخت کنید. ویژگی شبکه آمازون این است که عناوین بسیار زیادی دارد. از دیگر ویژگی‌های این شبکه این است که دو دستگاه و دو کاربر به ‌طور همزمان می‌توانند از یک حساب کاربری استفاده کنند.
6- You Tube
برای  دیدن برنامه‌های یوتیوب باید 40 دلار در ماه پرداخت کنید. البته می‌توانید از فضای ذخیره‌سازی نامحدود دی‌وی‌آر برای ضبط برنامه‌های محبوب‌تان استفاده کنید. برنامه‌هایی که ضبط می‌کنید تا 9 ماه در آن فضا قرار می‌گیرد و بعد از آن پاک می‌شود؛ در دیگر شبکه‌ها برنامه‌های ضبط‌شده تنها تا یک ماه باقی می‌ماند.
7- Philo TV
با پرداخت 16 دلار در ماه 37 کانال و با پرداخت 20 دلار در ماه 46 کانال خواهید داشت. در آن واحد سه نفر می‌توانند از سه دستگاه برنامه‌ها را تماشا کنند. یکی از عیوب این شبکه این است که مسابقات ورزشی را پوشش نمی‌دهد. یکی از پرطرفدارترین برنامه‌های این شبکه برنامه‌ای است که در آن رابرت هیرش و اریک کاسابوری به توصیه‌های اقتصادی می‌پردازند.
8- PlayStation TV
40 دلار پرداخت کنید تا از 40 کانال استفاده کنید. بهای عضویت این شبکه کمی بالا است؛ چون برخی دیگر از شبکه‌ها نظیر HBO را نیز پوشش می‌دهند. با پرداخت 75 دلار در ماه می‌توانید به برنامه‌های HBO و برخی برنامه‌ها از 90 شبکه دیگر دسترسی داشته باشید. برنامه‌هایی که در این شبکه ضبط می‌کنید تنها تا 28 روز باقی می‌ماند و بعد پاک می‌شود. این شبکه یکی از گران‌ترین شبکه‌های اینترنتی است.
9- Pluto TV
این شبکه کاملا مجانی است. این شبکه 100 کانال به شما هدیه می‌کند و نیاز نیست هیچ پولی پرداخت کنید. علاوه بر برنامه‌های تلویزیونی و فیلم، این شبکه ایستگاه‌های رادیویی را نیز به شما هدیه می‌دهد؛ اما مشکل این‌جا است که باید تبلیغات را تحمل کنید. این شبکه در بسیاری از دستگاه‌ها از تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا تبلت‌ها قابل مشاهده است.
10- Fubo TV
برای اولین ماه می‌توانید 20 دلار بپردازید اما از ماه دوم حق عضویت به 45 دلار افزایش خواهد یافت. این شبکه 85 کانال به شما هدیه می‌کند. می‌توانید به اندازه 30 ساعت برنامه را در فضای دی‌وی‌آر ضبط کنید. می‌توانید این میزان را به 500 ساعت برسانید اما باید 10 دلار در ماه پرداخت کنید. خبر خوب این‌که محتوای ضبط‌شده شما تا هر زمانی که بخواهید باقی خواهد ماند.


تعداد بازدید :  845