شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
بازیگر نقش سرسی لنستر:
انتظار مرگ بهتری داشتم

لنا هیدی، بازیگر نقش سرسی لنستر در سریال پرطرفدار بازی تاج و تخت در مصاحبه‌ای با روزنامه گاردین گفته انتظار داشته سرسی مرگ بهتری داشته باشد.
سرسی لنستر در آخرین فصل این سریال پرطرفدار درحالی ‌که دست در دستان جیمی لنستر دارد، زیر آوار مدفون شده و جان می‌بازد. هیدی اما معتقد است سرسی لنستر بعد از همه داستان‌هایی که پشت‌سر گذاشته، باید مرگی بهتر و به اعتقاد خودش تکان‌دهنده‌تری می‌داشت.
هیدی در این گفت‌وگو گفته است: «مسلما در این سریال درباره نحوه مرگ رویاپردازی می‌کردم. اما وقتی فهمیدم قرار است اینگونه بمیرم، شوکه شدم. به نظرم شیوه مرگ سرسی بینندگان را نیز خشنود نکرد. انتظار این بود که بعد از آن‌که سرسی به اوج رسیده بود، مرگی تکان‌دهنده‌تر داشته باشد».
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت البته انتقادات بسیاری را برانگیخته است. لنا هیدی تنها بازیگری نیست که به انتقاد از این فصل پرداخته است. چند روز پیش نیز کیت هرینگتون در یک ویدیوی یک‌دقیقه‌ای به انتقاد از فصل آخر این سریال پرداخت و خطاب به بینندگان گفت، با آنها موافق است که فصل آخر مزخرف بوده است.
فصل آخر سریال بازی تاج و تخت در 6 اپیزود به پایان رسید و کارگردان‌ها سعی کردند به سرعت همه رخدادهای سریال را به نحوی به پایان ببرند.


تعداد بازدید :  443