شماره ۱۷۱۸ | ۱۳۹۸ دوشنبه ۲۷ خرداد
صفحه را ببند
اجرای عملیات دریایی توسط نیروهای یگان حفاظت شیلات گلستان

فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان گفت: نیروهای یگان حفاظت شیلات استان جهت مقابله یا صیادان غیرمجاز و حفاظت از دام های خاویاری عملیات دریایی اجرا کردند.
شربتدار:گلستان|  به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات گلستان، سرهنگ پاسدار غلامرضا شفائی زاده با اعلام این خبر اظهار کرد: طی یک مرحله گشت دریایی شبانه توسط 3 فروند شناور گلف در منطقه آشوراده، یک صیاد غیرمجاز به همراه یک دستگاه قایق موتوری شناسایی و کشف شد. وی گفت: همچنین در ادامه این عملیات در منطقه خلیج گرگان مقدار 25 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز کشف و به پایگاه آشوراده منتقل گردید.
وی افزود: در مرحله گشت ساحلی نیز در منطقه چالاشت، نیروهای این یگان توانستند 5 باب کومه صیادی غیر مجاز را تخریب نمایند. فرمانده یگان حفاظت شیلات گلستان بیان داشت: همچنین طی یک عملیاتی دیگر در حوزه استحفاظی آشوراده یک صیاد غیر مجاز به همراه یک فروند قایق پارویی و مقدار 28 کیلوگرم ماهی استخوانی از نوع کفال ریز، تعداد 5 رشته دام فلسدار، 4 عدد پارو و یک شاخه لنگر شناسایی و دستگیر گردید.
سرهنگ شفائی زاده در پایان تصریح کرد: در ادامه این ماموریت تعداد 15 رشته دام فلسدار بلاصاحب از دریا جمع آوری شده و به پایگاه آشوراده انتقال یافت.

 


تعداد بازدید :  494