شماره ۴۵۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ آذر
صفحه را ببند
پایان لیگ‌برتر فوتبال قبل از جام ملت‌ها
یکه‌تازی نفت، بازگشت تراکتورسازی

شهروند| 5 دیدار باقیمانده از رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه گذشته برگزار شد که طی آن نفت‌تهران صدرجدول را از سپاهان پس گرفت و استقلال و پرسپولیس نتوانستند به پیروزی برسند.
سوشا، عامل باخت پرسپولیس
تیم نگون‌بخت پرسپولیس در ادامه روزهای پرحاشیه خود مقابل فولاد هم شکست خورد. سوشا مکانی با
2 اشتباه عجیب که یکی در ثانیه 50 و دیگری در دقیقه 70 بازی با فولاد رقم خورد، اصلی‌ترین مقصر شکست سرخپوشان پایتخت بود. پرسپولیس حالا 3 بازی متوالی را با شکست پشت‌سر گذاشته و تنها امیدش به تعطیلات 50روزه است که بتواند با ریکاوری مناسب بعد از برگزاری جام ملت‌های آسیا روزهای خوبی را سپری کند. از سوی دیگر شاگردان دراگان اسکوچیچ توانستند بار دیگر قدرت خود را به رخ بکشند و خود را به 2 امتیازی صدرجدول برسانند.
عدد 4 در بازی آبی‌ها
در دیگر بازی مهم، 2 تیم استقلال، یکی از تهران و دیگری از اهواز به مصاف هم رفتند. در پایان دیدار 2 تیم نتیجه‌ای غیرقابل پیش‌بینی روی اسکوربورد ورزشگاه غدیر اهواز نقش بست؛ 4 - 4. بازی جذاب
 2 تیم با اشتباهات پرتعداد مدافعان و دروازه‌بانان همراه بود تا 8بار توپ از خط دروازه‌ها عبور کرده و در نهایت شاگردان قلعه‌نوعی و ویسی امتیازات را تقسیم کنند. نتیجه‌ای که در جدول رده‌بندی به درد هیچ‌کدام از دو تیم نمی‌خورد.
بازگشت نفت به صدر جدول
در دیگر بازی‌ها تیم نفت تهران اگرچه یک‌روز صدرجدول را به سپاهان داده بود اما با گل لحظات پایانی مقابل راه‌آهن توانست 33امتیازی شود و دوباره به رتبه اول دست پیدا کند. تراکتورسازی نیز که 3 شکست متوالی را تجربه کرده بود، با انجام بازی منطقی ذوب‌آهن تیم قدرتمند این روزهای فوتبال ایران را شکست داد و به رده سوم صعود کرد. بازی تیم‌های پدیده و نفت مسجدسلیمان نیز با تساوی یک - یک به اتمام رسید.
تعطیلات 50 روزه
با پایان یافتن رقابت‌های هفته هفدهم همه تیم‌های لیگ برتری به بازیکنان خود بین 10 تا 15 روز استراحت دادند تا پس از آن در تعطیلات بلندمدت لیگ برتر تمرینات و اردوهای آماده‌سازی خود را برگزار کنند.


تعداد بازدید :  245