شماره ۴۵۱ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

نمایش آیینی «سكوت سرخ» که با بهره‌گیری از كتاب «صلح امام حسن(ع)» ترجمه مقام معظم رهبری به رشته تحریر درآمده است همزمان با اربعین حسینی روی صحنه رفت.

انجمن منتقدان و نویسندگان خانه تئاتر پیرامون توقف پخش برنامه «مجله تئاتر» از شبکه 4 سیما بیانیه صادر کرد.

فیلم سینمایی «گینس» به کارگردانی محسن تنابنده تا چند روز آینده کلید می‌خورد. تاکنون حضور اکبر عبدی، رضا عطاران، حسین اسکندری و محسن تنابنده در این فیلم قطعی شده است.

منوچهر صهبایی، رهبر ارکسترسمفونیک تهران از استمرار بلاتکلیفی وضع این مجموعه موسیقایی با نزدیک شدن به ایام برگزاری جشنواره موسیقی فجر و سه‌ماهه پایانی ‌سال‌جاری خبر داد.

خسرو افشار، برادر ایرج افشار که در بستر بیماری بود، در کانادا درگذشت. او به کار صحافی و هنرهای کتاب‌آرایی مشغول بود و مدتی پیش به تهران آمده بود. وی به دلیل بیماری سرطان درگذشته است.

پرویز کلانتری همچنان در بخش‌ آی‌سی‌یو بیمارستان تریتا بستری است و این درحالی است که «شاهرخ تویسرکانی» - از دوستان نزدیکِ او- از ثابت بودن حال این هنرمند در بخش مراقبت‌های ویژه خبر می‌دهد.

دبیرخانه جشنواره‌های حوزه هنری مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار هشتمین جشنواره سراسری عكس «ما می‌توانیم» را به مدت ۱۰ روز
تمدید كرد.

فیلم سینمایی «من دیه‌گو مارادونا هستم» به کارگردانی بهرام توکلی برای حضور در سی‌وسومین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شود.

مصطفی شایسته (مدیرعامل «هدایت فیلم») از پشت صحنه فیلم سینمایی «جهان پهلوان تختی» عکسی منتشر کرده که در آن علاوه بر زنده‌یاد علی حاتمی، او و تورج منصوری نیز حضور دارند. این عکس مربوط به آذرماه 1375 و چند روز قبل از درگذشت حاتمی است.

فیلمبرداری «عصر یخبندان» به کارگردانی مصطفی کیایی و تهیه‌کنندگی منصور لشکری‌قوچانی در تهران ادامه دارد و نسخه بازبینی این فیلم در موعد مقرر به دفتر جشنواره فجر ارایه خواهد شد.

پوران درخشنده درحال تحقیق و نوشتن فیلمنامه «خانم، مال معرفی کنید» است. این فیلم درباره دریافت مهریه و نفقه زنان در هنگام
طلاق است.

کوین کاستنر و ران‌ هاوارد در کنار جسیکا چستین در مراسمی که روز پانزدهم ماه ژانویه برگزار می‌شود، جوایز ویژه منتقدان فیلم آمریکا را دریافت می‌کنند.

برزو ارجمند با اشاره به بیهوشی پدرش از مردم خواست که برای انوشیروان ارجمند دعا کنند.

فریبرز صالح، کارگردان فیلم ماندگار «سفیر» از آمادگی برای ساخت فیلمی پیرامون واقعه عاشورا خبر داد.

مدیر گروه فیلم و نمایش شبکه چهار اظهار امیدواری کرد با رفع مشکلات مالی، «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» برای پخش در نوروز 94 آماده شود.

مسعود دلخواه، استاد دانشگاه و کارگردان تئاتر، از احتمال بازتولید نمایش «روال عادی» خبر داد.


تعداد بازدید :  256