شماره ۱۷۰۲ | ۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد
صفحه را ببند
دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با استاندار خوزستان
نگاه مثبت هیأت های خارجی در ارزیابی روند امدادرسانی مشهود بود

رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با استاندار خوزستان از تلاش های دستگاه های مختلف اجرایی و امدادی در امدادسانی به حادثه سیل اخیر تجلیل کرد.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر خوزستان، دکتر علی اصغر پیوندی در دیدار با استاندار خوزستان، از حسن مدیریت و تلاش شبانه روزی وی در مدیریت حادثه سیل اخیر تقدیر و از حضور تمامی دستگاه های خدمت رسان تجلیل کرد.
وی همچنین با اشاره به تلاش های نیروهای خدوم جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها، از بازدید میدانی بیش از 10 هیأت خارجی از مناطق سیل زده و شرایط امدادرسانی و ارزیابی این گروه ها از روند امدادرسانی به افراد آسیب دیده سخن گفت.
رئیس جمعیت هلال احمر با تأکید بر نگاه مثبت تیم ارزیابی فدراسیون جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر در خصوص روند امدادرسانی در استان خوزستان، از فعالیت ها و تلاش های شبانه‌روزی جمعیت هلال احمر در تسهیل این روند سخن گفت.
پیوندی با اشاره به توزیع بیش از 10هزار بسته حمایتی شامل لوازم ضروری زندگی در روزهای آینده در مناطق سیل زده، از اجرای طرح فطرانه توسط جمعیت هلال احمر استان خوزستان در روزهای پایانی ماه رمضان خبر داد.
دکتر غلامرضا شریعتی، استاندار خوزستان نیز در این دیدار از تلاش های شبانه روزی و مجدانه جمعیت هلال احمر و استان های معین در مناطق سیل زده استان تقدیر کرد.
بر اساس این گزارش، رئیس جمعیت هلال احمر پیش از دیدار با استاندار خوزستان، از سالن شهدای کارگر و محل جمع آوری و بسته بندی کمک های اهدایی مردم به مناطق سیل زده بازدید و از تلاش های شبانه روزی داوطلبان و نیروهای مردمی حاضر قدردانی کرد.

 


تعداد بازدید :  403