شماره ۱۷۰۲ | ۱۳۹۸ شنبه ۴ خرداد
صفحه را ببند
عکس نوشت

حبیب احمدزاده با انتشار تصویری در اینستاگرام خاطره‌ای از شهید موسی آقا‌هادی نقل کرد: «ما همیشه در ایام جنگ به علت سری‌بودن دیدگاه‌مان در پالایشگاه آبادان سه دیده‌بان بودیم. این عکس را موسی عزیزم در حالتی از من گرفت که زیر آتش شدید دشمن روی اسکله‌های بتنی اروندرود گیر کرده و من با بی‌سیم از توپخانه ارتش درخواست شلیک گلوله‌های توپ داشتم. ساعت‌ها بعد و در شهر و محله‌مان عکس دوم را من از او گرفتم. او هرگز با چشمان زمینی‌اش این دو عکس را ندید، ولی پس از شهادتش عکس او را بزرگ و قاب کرده، به پدرش دادم که تا آخر جنگ در مغازه و جلوی دید مشتریانش قرار داد.»

مراسم هشتمین سالگرد درگذشت زنده‌یاد ناصر حجازی از ساعت 10 صبح جمعه در قطعه نام‌آوران بهشت‌زهرا و با حضور چهره‌های سرشناس فوتبال برگزار شد.

شبنم مقدمی تصویری از پشت صحنه سریال هیولا، آخرین ساخته مهران مدیری را در صفحه‌اش منتشر کرد و نوشت: «پشت صحنه خوش خاطره «هیولا» با دوست جان‌ها...یادش خوش...»

فرانچسکو توتی اسطوره باشگاه آاس رم با انتشار تصویری از ساخت فیلم زندگی خود خبر داد. توتی که سال‌ها در پیراهن آاس رم و تیم‌ملی ایتالیا میلیون‌ها هوادار دارد، در تلاش است تا فیلمی از زندگی خود بسازد.

 


تعداد بازدید :  580