شماره ۱۶۹۴ | ۱۳۹۸ چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت
صفحه را ببند
خاطره ‌رضا صادقی از ماه رمضان
یادش بخیر اذان بابا

رضا صادقی، خواننده موسیقی پاپ ایرانی اهل بندرعباس است.  او روایتی از  ماه رمضان دوره کودکی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده که یادآور خاطرات  زیبایی در دوران کودکی و نوجوانی این هنرمند است؛ در همین زمینه رضا صادقی، خواننده پاپ کشورمان عکسی قدیمی از خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و ضمن روایت بخشی از خاطرات ماه رمضان‌های دوران کودکی‌اش نوشت: «لطفا سر سفره افطار همسایه‌ها رو فراموش نکنید.»
صادقی نوشت: «یادش بخیر ماه مبارک رمضان با بابا می‌رفتیم مسجد، کلی لبخند بود و انتظار اذان و بعد نماز و بعد افطار ...
بعدش هم ختم قرآن و بعد خونه مادربزرگ و فامیلا و بعد خواب و صدای دعای سحر و بعد نوازش مادر برای بیداری سحری و بعد نماز و یکم لبخند و خواب و مدرسه و غیره. ماه رمضان، ماه مبارکیه، حس حالش همیشه برام زیباست و محترم. خیلی‌ها روزه‌داری شروع‌کردن و امشبم که شروع ماجرای عاشقیه با خدا. لطفا سر سفره افطار همسایه‌ها رو فراموش نکنید، تو این وضع نابسامان اقتصادی هوای کم‌درآمدهارو داشته باشیم هممون. سر به بزرگترا بزنیم و از همه مهمتر کتاب خدا رو با تفکر بخونیم و لذت ببریم از رحمان و رحیمش ...
 فصل تازه رضا صادقى. این عکس قدیمی برای رمضان است، اما سالش و دقیق نمی‌دونم، توی روستای پدری «کریان» اطراف میناب. استان هرمزگان.»


تعداد بازدید :  380