شماره ۴۴۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
عدد خبر

۱۷۷ ‌هزار‌ میلیارد تومان تسهیلات به تولید و مردم دادیم

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری گفت: تسهیلات بانکی پرداخت‌شده به حوزه‌ها و بخش‌های مختلف تا پایان ‌سال به ۲۸۰‌هزار ‌میلیارد تومان می‌رسد. او افزود: تاکنون 177‌هزار‌ میلیارد تومان تسهیلات به بخش تولید به مردم و بخش خصوصی پرداخت شده است که این میزان تا پایان ‌سال به 280‌هزار‌ میلیارد تومان افزایش می‌یابد. به گفته جهانگیری، پرداخت اين تسهيلات در سال 94 هم ادامه خواهد داشت.

1 ‌هزار میلیارد تومان بودجه برای اشتغال

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بحث خروج از رکود گفت: برای بودجه ‌سال آینده‌ هزار‌ میلیارد تومان برای اشتغال و دو‌هزار‌ میلیارد تومان برای صنعت و معدن درنظر گرفته شده است. او با اشاره به این‌که سه‌هزار‌ میلیارد تومان برای فقرزدایی اختصاص یافته، اظهار کرد: فقر غذایی، سیاست فقر زندگی آینده و گسترش بیمه‌ها ازجمله بخش‌هایی است که این میزان اعتبار به آن اختصاص یافته است.

17 درصد رقم مجلس برای افزایش حقوق کارمندان

غلامرضا کاتب رئیس فراکسیون تولید و اشتغال مجلس گفت: اگر بناست حقوق کارکنان دولت به میزان تورم افزایش یابد باید حداقل افزایش حقوق کارکنان دولت 17‌درصد در نظر گرفته شود. او تأکید کرد: مجلس این بخش از لایحه را که به میزان حقوق کارکنان دولت می‌شود تصحیح و میزان رشد حقوق کارکنان دولت را به حداقل 17‌درصد افزایش خواهد داد.

2 ‌هزار جایگاه سوخت CNG غیراستاندارد داریم

پریچهر قزلباش مدیرکل دفتر نظارت بر استاندارد خدمات و معیارهای مصرف انرژی سازمان ملی استاندارد گفت: با توجه به وجود 2‌هزار و 250 جایگاه متفاوت استانداردسازی آنها، راه دشواری را پیش ‌روی سازمان استاندارد قرار داده است. او افزود: اگر بخواهیم تمام موارد ایمنی را رعایت کنیم 2‌هزار جایگاه باید بسته شود.


تعداد بازدید :  70