شماره ۴۴۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
روی خط خبر

افزایش بودجه نهاد ریاست‌جمهوری به دلیل پرداخت بدهی‌های دولت قبل بوده است
معاون کل سرپرست نهاد ریاست‌جمهوری گفت: عمده افزایش اعتبار بودجه ‌سال 1394 نهاد ریاست جمهوری، به دلیل پرداخت بدهی‌های دولت قبل بوده است. مرتضی بانک دیروز در  گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بدهی‌ها مربوط به سال‌های 90، 91 و 92 به شرکت‌ها، افراد، اشخاص حقیقی و حقوقی و بنگاه‌های مختلف بوده که ملزم به پرداخت آن بودیم. وی اظهار کرد: تلاش شد این اعتبار در بودجه ‌سال 1394 نهاد ریاست‌جمهوری پیش‌بینی و به طلبکاران پرداخت شود. بانک گفت: همچنین بودجه نهاد ریاست‌جمهوری نیز همچون سایر دستگاه‌ها تا حدودی افزایش داشته است.
 
ردپای وزیر در انحصار و رانت، دلیل بر همکاری او با مفسدان نیست
محمدعلی پورمختار گفت: هر از چندگاهی موضوعات مختلف انحصار و رانت با امضای شخص وزیر بیرون می‌آید که این امر دلیل بر همکاری وزیر با مفسدان نیست. به گزارش ایسنا، پورمختار تصریح کرد: این فرضیه که مسئولان رده یک کشور، روسای قوا، وزرا و معاونان در مفاسد اداری و اقتصادی دخالت دارند غلط است.وی افزود: هر از چندگاهی شاهد هستیم که موضوعات مختلف انحصار و رانت با امضا شخص وزیر بیرون می‌آید و عمدتا در برابر آنها موضع گرفته می‌شود. رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: موارد انحصار موجود بعضا از روند کارشناسی غلط شروع می‌شود و در ادامه اعتماد به آنها سبب می‌شود که اسناد توسط وزیر امضا شود؛ این در حالی است که وزیر از این موضوع اطلاع ندارد و با فرض درست بودن آنها، مدارک را امضا کرده است این امر نشان می‌دهد که مسئولان در این موارد دخالت ندارد.

تمایلی به عضویت در هیأت‌رئیسه مجلس خبرگان ندارم
یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: بنده هیچ تمایلی برای این‌که عضو هیأت‌رئیسه در مجلس خبرگان شوم ندارم. آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: قبلا هم نامزد نشدم و نمی‌شوم، ما در مشهدیم و در مرکزیت هم نیستیم. در تهران شخصیت‌های بالاتر و بزرگ‌تر از ما هستند که این مسئولیت را بپذیرند.امام جمعه مشهد افزود: طبیعی است که من در خودم این احساس را نمی‌بینم و وضع ما در مشهد نیز به‌گونه‌ای است که اقتضا نمی‌کند به ریاست مجلس خبرگان رهبری بیندیشیم.

آقايي كه 16آذر نتوانست سخنراني كند خودش در گذشته اجازه سخنراني به ديگران نمي‌داد
به گزارش آریا، محمدرضا خباز، در واكنش به سخنان توهين‌آميز منتقدان دولت عليه رئيس‌جمهوري گفت: آقايي كه روز 16 آذر امسال نگذاشتند در دانشگاه صحبت كند خودش جزو كساني بود كه در گذشته اجازه سخنراني به افراد ديگر را نمي‌داد يا آقايي كه در 14خرداد‌ سال گذشته هماهنگ كرده بود به سيدحسن خميني توهين شود شب 14خرداد‌ سال بعد خودش در همان مكان مورد توهين قرار گرفت.


تعداد بازدید :  92