شماره ۴۴۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
خارج از مرز

سقوط مرگبار هواپیما در حومه واشنگتن
یک جت کوچک با ساختمانی در حومه واشنگتن دی‌سی برخورد کرد و 6 نفر را به کام مرگ فرو برد. به گزارش رویترز از مریلند، سقوط این هواپیما موجب آتش‌سوزی در چندین خانه محل سانحه شد. سخنگوی آتش‌نشانی اعلام کرد این هواپیمای دوموتوره از نوع «فنوم 100» روی خانه‌ای در فاصله 1.5کیلومتری از فرودگاه منطقه «مونتگومری کانتی» در حومه واشنگتن سقوط کرد.  برخورد این هواپیمای شخصی با ساختمان مسکونی موجب شد سه تن از سرنشینان هواپیما و سه تن از ساکنان ساختمان جان خود را از دست بدهند.
شاهدان این حادثه اظهار داشتند: به نظر می‌آمد خلبان پیش از سقوط هواپیما کنترل میزان ارتفاع آن را از دست داده بود. مقامات محلی همچنین اظهار داشتند: پس از برخورد هواپیما با این ساختمان مسکونی اجساد یک زن و دو کودکش که ساکن این خانه بودند نیز پیدا شد. دو خانه دیگر در نزدیکی محل حادثه نیز خسارت قابل توجهی دیده‌اند. بررسی‌ها برای مشخص شدن علت دقیق سقوط این هواپیمای شخصی درحال انجام است.

سرما در هند قربانی گرفت
شش تن بر اثر سرمای شدید در شمال هند جان باختند. مقامات محلی استان اوتارپرادش اعلام کردند: موج سرما در این منطقه باعث شد از شامگاه دوشنبه تا صبح روز سه‌شنبه دست‌کم شش تن جان خود را از دست بدهند.
مقامات محلی اوتارپرادش با تأیید مرگ این شش تن گزارشی از جزییات وضع افرادی که جان خود را بر اثر سرما از دست داده‌اند، ارایه نکرده‌اند. به گزارش خبرگزاری شینهوا، گزارش‌ها حاکی از آن است که موج سرما در استان اوتارپرادش موجب شده در زمان‌بندی شروع فعالیت مدارس تغییر ایجاد شود و همچنین میزان دید افقی کاهش یابد و در رفت و آمد قطارها تأخیر افتد.

 


تعداد بازدید :  85