شماره ۴۴۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

گواردیولا در تیم‌ملی راگبی ژاپن
پپ گواردیولا، سرمربی بایرن‌‌مونیخ قصد دارد با حضور در سمت مشاور ژاپن در جام‌جهانی راگبی، حضور در این رشته ورزشی را نیز تجربه کند. ادی جونز، سرمربی تیم‌ملی راگبی ژاپن دراین‌باره گفت: «گواردیولا بهترین مربی فوتبال جهان است و خیلی عادی به نظر می‌رسد که همیشه از بهترین‌ها درهر حوزه‌ای مشورت بگیریم. دیدار خیلی خوبی با او داشتم. تیم من نیز باید از لحاظ تاکتیکی مثل تیم گواردیولا بازی کند. »

«نه» فیفا به بارسا
فیفا به درخواست بارسلونا برای لغو موقت محرومیت این تیم از جذب بازیکن پاسخ منفی داد. بارسلونا از مقامات فدراسیون بین‌المللی فوتبال خواست موقتا درها را روی این باشگاه باز کنند تا بتوانند با خرید یک بازیکن جدید جای خالی فرمالن مصدوم را پر کنند. پاسخ فیفا به این درخواست منفی بود.

فدرر در قصر شیشه‌ای
راجر فدرر، اسطوره سوییسی دنیای تنیس در آستانه نقل‌‌مکان به عمارت ۶، ۵‌میلیون پوندی خود واقع در منطقه ولرائو شهر شویز سوییس است. عمارت جدید این تنیسور سوییسی ساختمانی سه طبقه با نام «رزیدنس» است که در ساخت آن ازکف تا سقف از شیشه‌های بسیاری استفاده شده است. هرطبقه استخر روباز و دیدی رو به دریاچه زوریخ دارد.کیمی رایکونن و فیلیپه ماسا، 2 راننده سرشناس فرمول یک هم این منطقه را برای زندگی انتخاب کرده‌اند. مساحت هر واحد عمارت فدرر ۵۰۰ متر است.

 


تعداد بازدید :  71