شماره ۴۴۹ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

سینماهای سراسر کشور در روز شنبه ۲۲ آذرماه به مناسبت اربعین حسینی تعطیل است.

ادی رز بازیگر نقش‌های گانگستری در فیلم‌ها و سریال‌های آمریکایی شب گذشته در بیمارستانی واقع در لس‌آنجلس در ۶۰سالگی درگذشت.

اردشیر صالح‌پور، دبیر سی و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر از افزوده شدن جوایز طراحی لباس، گریم و موسیقی در صحنه به جوایز بزرگترین رویداد تئاتری ایران خبر داد.

یک قسمت از مجموعه انیمیشن «هوهوخان، باد مهربان» به کارگردانی شهرام میرصادقی به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی(ع) جمعه 21 آذرماه، ساعت 17:30 از شبکه پویا پخش می‌شود.

با صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی«عاشق‌ها ایستاده می‌میرند» به کارگردانی شهرام مسلخی، این فیلم بعد از ثبت قرارداد با پخش‌کننده و مشخص شدن سرگروه به نمایش عمومی درخواهد آمد. سروش صحت، لعیا زنگنه و پوریا پورسرخ از بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند.

سیدتقی سهرابی، مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی به نیابت از رئیس سازمان صداوسیما از مرتضی احمدی، هنرمند پیشکسوت رادیو و تلویزیون و بهزاد فراهانی عیادت کرد.

آلبوم‌های موسیقی احسان خواجه‌امیری‌، سعید مدرس و ماهان بهرام‌خان تا پایان آذر منتشر می‌شوند.

علی مصفا و بابک حمیدیان جلوی دوربین «مرگ ماهی» سیدروح‌الله حجازی رفتند.

ملک‌جهان خزاعی(طراح صحنه و لباس) اعلام کرد در صورتی‌که از نامش در فیلم «حضور» جدیدترین ساخته قاسم جعفری استفاده شود از تیم تولید شکایت خواهد کرد.

بیش از 73 کشور جهان در بخش مسابقه ‌بین‌الملل نهمین جشنواره دوسالانه بین‌المللی پویانمایی تهران شرکت کرده‌‌اند.

فیلم سینمایی «کالسکه» به کارگردانی آرش معیریان از روز چهارشنبه 3 دی‌ماه اکران خود را آغاز می‌کند.

نمایش «مرگ فروشنده» نوشته آرتور میلر و کار نادر برهانی‌مرند تا ۳۰ آذر در سالن اصلی تئاترشهر به صحنه می‌رود.

تصویربرداری ۵ قسمت از سریال «عشق تعطیل نیست» به کارگردانی بیژن بیرنگ و با بازی محمدرضا گلزار و مهناز افشار به پایان رسید. پخش این مجموعه از نیمه اول دی‌ماه آغاز می‌شود.

180 تن از نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل برگزاری دهمین اجلاس وزرای اطلاع‌رسانی کشورهای اسلامی تقدیر کردند.

پیکر مرحوم «ذوالفقار عسگریان» استاد پیشکسوت موسیقی مقامی کشور و خراسان که عصر دوشنبه دار فانی را وداع گفته بود روز سه‌شنبه در مشهد تشییع شد.

سری جدید برنامه «خندوانه» بهمن‌ماه روی آنتن شبکه نسیم خواهد بود.

فیلم «کلاشینکف» آخرین ساخته سعید سهیلی وارد شبکه نمایش خانگی شد.

فیلم سینمایی «سرزمین رها» آخرین اثر سینمایی فرهاد مهران‌فر و به تهیه‌کنندگی بهروز رشاد در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود.

چند روزی است که جلال مقامی، دوبلور پیشکسوت سینما و تلویزیون در یکی از بیمارستان‌های کرج به علت کسالت بستری شده است و این روزها تحت نظر پزشک است تا حالش روبه بهبودی برود.

فیلم مستند «پرواز در دایره حضور» پرتره‌ای از زندگی و آثار احمد شاملو به کارگردانی مختار شکری‌پور است که عصر روز 18 آذرماه در تالار شهناز خانه هنرمندان نمایش داده می‌شود.


تعداد بازدید :  74