شماره ۴۴۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر
صفحه را ببند
کاشانی با ناراحتی و طعنه رفت
ابراهیم‌زاده و خاکپور ‌گزینه‌های تیم امید

شهروند| سرنوشت تیم فوتبال امید ایران آن‌قدر پیچیده شده که هر روز شاهد یک اتفاق جدید در حوالی این تیم هستیم اما آن اتفاقی که همه منتظرش هستند هنوز رخ نداده است. ابتدا وینگادا و سپس کرانچار رد شدند تا یک ایرانی سرنوشت صعود این تیم را بعد از 40 سال رقم  بزند.
خداحافظی کاشانی
حبیب کاشانی که چندی پیش به‌عنوان مدیر تیم امید شروع به فعالیت کرده بود و در همین راستا زلاتکو کرانچار را راضی به حضور روی نیمکت این تیم کرد، پس از رد گزینه‌اش از سوی وزارت ورزش دیروز با ابراز ناراحتی از این تصمیم استعفایش را اعلام کرد: ‌«مسائلی اتفاق افتاده و من را به این فکر انداخته که شاید رفتن من باعث شود مشکلات تیم‌ملی امید کم شود. اختلافات فدراسیون و وزارت‌ ورزش شاید با نبود من برطرف شود. برای دیدن وزیر به تنها کسی که رو نزدم خواجه حافظ شیرازی بود. می‌خواستم 10 دقیقه وزیر را ببینم تا تفاهم حاصل شود. وقتی آدمی عُرضه ندارد 10 دقیقه وزیر را ببیند نمی‌تواند سودی داشته باشد.»
ابراهیم‌زاده و خاکپور، گزینه‌های نهایی
کاشانی البته قبل از این‌که استعفایش را اعلام کند در جلسه کمیته فنی فدراسیون حضور یافت و در این جلسه به توافق نهایی برای انتخاب سرمربی از بین 2 گزینه رسید. منصور ابراهیم‌زاده، سرمربی سابق پیکان و محمد خاکپور، سرپرست تیم امید گزینه‌های نهایی هستند که امروز در هیأت‌رئیسه فدراسیون یکی از آنها به‌عنوان سرمربی برای تیم المپیک ایران انتخاب می‌شود.
نزدیکی سرپرست به نیمکت
درحالی‌که تارتار نیز به دلیل حضور در صبای‌قم از میان گزینه‌ها خارج شده و منصور ابراهیم‌زاده یکی از 2 گزینه نهایی برای تیم امید معرفی شده اما این مربی از این خبر اظهار بی‌اطلاعی می‌کند: «چنین بحثی صحت ندارد. تا به امروز پیشنهادی از سوی فدراسیون فوتبال به من داده نشده است. در صورتی که برای حضور در تیم امید به من پیشنهادی صورت بگیرد، نظرات و برنامه‌هایم را ارایه خواهم داد.»


تعداد بازدید :  160