شماره ۴۴۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر
صفحه را ببند
به بهانه اتهام اخیر مورینیو به توپ‌جمع‌کن‌ها
دسته گل‌هایی بیرون چمن

شهروند| ژوزه مورینیو پس از رقم خوردن اولین شکست چلسی بار دیگر بهانه‌جویی کرد و این بار توپ جمع‌کن‌های ورزشگاه سنت جیمز پارک را عامل عدم موفقیت تیمش دانست. او ظاهرا اعتقاد داشت توپ ندادن عامدانه توپ جمع‌کن‌ها، شکست تیمش را رقم زد. حتی اگر فرضیه آقای خاص را هم درست ارزیابی کنیم، برای اولین بار نیست که توپ جمع‌کن‌ها، حاشیه‌ساز می‌شوند.
کتک‌کاری‌هازار
ادن‌هازار، بازیکن چلسی در جریان بازی تیمش مقابل ساندرلند در دور برگشت نیمه‌نهایی فصل 2013-2012 جام اتحادیه وقتی با ممانعت توپ‌جمع‌کن 17 ساله استادیوم بریتانیا مواجه شد به این نوجوان لگد زد و بزرگترین آشوب سال‌های اخیر در زمینه برخورد یک بازیکن با توپ‌جمع‌کن را رقم زد. بازیکن تکنیکی به همین دلیل از بازی اخراج شد.
گلزنی توپ جمع‌کن
سپتامبر 2006 در جریان یک بازی لیگ‌های دسته پایین برزیل بین سوروکابا و ساناتاکروزنسه، برای اولین‌بار در تاریخ، یک توپ‌جمع‌کن گل زد! سانتاکروزنزه تا دقایق پایانی از رقیبش پیش بود که ناگهان پس از بیرون رفتن توپ، پسر توپ جمع‌کن توپ را با پا به گل تبدیل کرد و داور که تصور می‌کرد ضربه به دروازه راه‌یافته، توپ را گل اعلام کرد و سانتاکروزنزه از شکست گریخت.
در حد یاشین
‌سال گذشته در یک بازی در لیگ برزیل، توپ‌جمع‌کن به محض نزدیک‌شدن تیم آتلتیکو مینیرو گوشه دروازه ایستاد و در 2 مرحله دروازه خالی را نجات داد. پس از این اتفاق، بازیکنان تیم حمله‌کننده به سوی او هجوم آوردند اما توپ‌جمع‌کن با سرعتی باورنکردنی به سمت رختکن رفت و پلیس مانع ادامه دنبال کردن او توسط بازیکنان عصبانی شد! این توپ‌جمع‌کن اگر قدر خودش را می‌دانست، می‌توانست اکنون جای یوسین بولت، سریع‌ترین مرد چند کاره دنیا باشد.
مضروب‌کردن بازیکن
در جریان بازی تاتنهام مقابل اندرلشت در‌سال 2010، توپ‌جمع‌کن ورزشگاه وایت‌هارت لین به عمد توپ به اوت رفته را با قدرت و شدت زیاد به سمت بازیکن اندرلشت پرتاب کرد و این بازیکن برای چند ثانیه، چهره‌ای دردناک به خود گرفت.
دعوا سر توپ
سال 2013 در یک بازی لیگ حرفه‌ای آمریکا، توپ‌جمع‌کن پس از بیرون رفتن توپ، عامدانه از به جریان انداختن بازی و دادن توپ به بازیکن دستپاچه چیواس طفره رفت؛ تا جایی که بازیکن مجبور به برخورد فیزیکی شد و با هل‌دادن توپ‌جمع‌کن، جنجالی بزرگ در فوتبال کم‌خطای آمریکا به وجود آورد.

 


تعداد بازدید :  365