شماره ۴۴۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر
صفحه را ببند
پاسخ قاطعانه کی‌روش به مخالفان
می‌خواهیم فینالیست آسیا شویم

شهروند| کارلوس کی‌روش روز گذشته در نشستی خبری، اظهارات تندی علیه مخالفان تعطیلی 50 روزه لیگ داشت. او در بخشی از صحبت‌هایش عنوان کرد: «این‌که بازی‌های جام ملت‌ها در دی‌ماه انجام می‌شود، تقصیر من نیست اما یکسری افراد فکر می‌کنند من برنامه مسابقات را ریخته‌ام! سوالی دارم، این‌که آیا جام ملت‌های آسیا برای ایران مهم هست یا خیر؟ برنامه‌ای که برای جام ملت‌های آسیا ریخته شده این است که ما تا فینال این مسابقات پیش برویم. آیا کسی هست از صعود تیم‌ملی به فینال ناراحت شود؟‌!»
او ادامه داد: «قبلا یک بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم، وقتی یک وعده غذایی خوب می‌خورید یکسری از افراد پس از آن می‌‌خوابند اما یکسری از انرژی آن وعده غذایی استفاده می‌کنند. ما بعد از جام‌جهانی خوابیدیم درحالی‌که باید از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم. شنیدم علی پروین گفته من برای وزیر هم تصمیم می‌گیرم؛ به او می‌گویم هیچ وقت دوست ندارم خودم را درگیر سیاست و کارهای اداری کنم!»
کی‌روش در بخش دیگری از مهم‌ترین صحبت‌هایش از عملکرد علیرضا حقیقی تمجید کرد: «علیرضا حقیقی از طرف فیفا به‌عنوان یکی از بهترین گلرهای جام‌جهانی انتخاب شد. در کشورهایی مثل فرانسه، ایتالیا و کشورهای دیگر چنین اتفاقی بیفتد اکثر رسانه‌ها وقتشان را می‌گذارند که به چنین اتفاقی بپردازند. یکی از بهترین بازیکنان ما به‌خصوص در بازی با کره‌جنوبی علیرضا حقیقی بود اما رسانه‌ها تمرکزتان را روی بازیکنانی گذاشتند که 5‌سال پیش در تیم‌ملی حضور داشتند.»

 


تعداد بازدید :  358