شماره ۴۴۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر
صفحه را ببند
آژير

سقوط مرگبار اتوبوس به د‌ره
یک اتوبوس مسافربری به عمق دره‌ای در استان چهارمحال و بختیاری سقوط کرد، یک مسافر کشته و 3 نفر مجروح شدند. حوالی ساعت 1:25بامداد دیروز یک اتوبوس مسافربری در کیلومتر 10 جاده بروجن مبارکه استان چهار محال و بختیاری واژگون شده و پس از آن در دره سقوط کرد. این اتوبوس تنها 4 سرنشین داشت که در جریان این حادثه یک تن کشته و 3 تن دیگر نیز مجروح شدند. کارشناسان پلیس‌راه پس از انجام بررسی‌های لازم علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه اعلام کردند.اسفندیاری جانشین فرمانده پلیس راه کشور با اعلام این خبر همچنین از تصادف یک اتوبوس با تریلی در آزادراه قزوین - کرج خبر داد و گفت: این حادثه در ساعت 30 دقیقه بامداد دیروز در کیلومتر11 آزاد راه قزوین- کرج رخ داد و در پی آن 8 تن مجروح شدند.آن‌طور که مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور اعلام کرده، وی علت این حادثه را عدم توجه به جلو از سوی راننده اتوبوس اعلام کرد.

کلاهبرد‌اری از زائران عتبات عالیات
مردی که با دایر کردن آژانس مسافرتی بدون مجوز بیش از یک‌میلیارد ریال از زائران عتبات عالیات کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.
 وقتی پلیس در جریان فعالیت یک مدیر آژانس مسافرتی بدون‌مجوز رسمی از سوی سازمان حج و زیارت استان اصفهان و جعل روادید قرار گرفت که اقدام به کلاهبرداری از زائران عتبات عالیات می‌کرد، دستگیری او را در دستور کار خود قرار داد.در این زمینه تحقیقات ویژه انجام و پس از جمع‌آوری مدارک و مستندات لازم مشخص شد که این مرد بابت هزینه‌های سفر، اتوبوس، روادید و اسکان در کشور عراق بالغ بر یک‌میلیارد و 570میلیون ریال از 350 نفر کلاهبرداری کرده است.در همین راستا اقدامات ویژه پلیسی انجام و در هماهنگی با مقام قضایی دفتر زیارتی پلمب و مدیر آژانس در عملیاتی ضربتی توسط ماموران دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.با توجه به نزدیکی ایام اربعین سید و سالار شهیدان و اشتیاق پرشور مردم برای سفر به کشور عراق، فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تمامی شهروندان و علاقه‌مندان برای سفر به عتبات عالیات درخصوص سوءاستفاده و کلاهبرداری افراد شیاد در این زمینه هشدار داد و از شهروندان خواست برای ثبت‌نام به دفاتر زیارتی معتبر و دارای مجوز رسمی و با سابقه فعالیت
 مراجعه کنند.


تعداد بازدید :  439