شماره ۴۴۷ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ آذر
صفحه را ببند
تخفیف دانشجویی برای نمایش بهمن فرمان‌آرا
عارف و رفیعی به تماشای «مردی برای تمام فصول» نشستند

شهروند | بلیت‌ نمایش «مردی برای تمام فصول» به کارگردانی بهمن فرمان‌‌آرا تا پایان اجرای این نمایش، هر هفته از شنبه تا چهارشنبه با 30درصد تخفیف به دانشجویان فروخته می‌شود.
نمایشی که کارگردان قبل از اجرایش درباره آن گفته بود: «تا آن را اجرا نکنم خیال مردن ندارم.» و بالاخره موفق شد آن را از نیمه دوم آبان روی صحنه تالار وحدت ببرد. نمایش «مردی برای تمام فصول» نوشته رابرت بولت و ترجمه فرزانه طاهری که پیش از انقلاب فیلمی از روی آن هم ساخته و البته توقیف شد.
تهیه‌کنندگی نمایش را هم خود فرمان‌آرا برعهده گرفته است. علاوه بر رضا کیانیان، سیامک صفری، فرزین صابونی، احمد ساعتچیان، سهیلا رضوی، هدایت ‌هاشمی، بهناز جعفری، امیررضا دلاوری، علیرضا محمدی، محمدرضا مالکی و ... دیگر بازیگران این نمایش هستند که اجرای آن تا 5دی‌ماه، هر شب ساعت 30: 19 ادامه دارد و دانشجویان با ارایه کارت دانشجویی معتبر می‌توانند با 30‌درصد تخفیف بلیت‌های این نمایش را تهیه کنند.
هفته گذشته اهالی فرهنگ میهمان نمایش بهمن فرمان‌آرا بودند. دکتر عارف، دکتر علی رفیعی، داوود میرباقری، مریم بابونی، احمد مسجدجامعی و ... از این نمایش دیدن کردند.


تعداد بازدید :  426