شماره ۱۶۵۱ | ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين
صفحه را ببند
تریبون

وقت مناسبی برای تغییر قانون اساسی نیست
 علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اصل بازنگری قانون اساسی کار لازمی است، منتها بازنگری در قانون اساسی همیشه در شرایط آرام و عادی باید صورت بگیرد، ما امروز در شرایط خاصی از نظر تحمیل تحریم‌ها و فشار اقتصادی هستیم، بنابراین وقت مناسبی برای این کار نیست اما در آینده لازم است. اینکه نظام ریاستی به نظام پارلمانی تبدیل شود، قابل بحث است، هرچند فعلا من با آن موافق نیستم، چون نقش مردم کم می‌شود.

کارکنان قوه قضائیه پیشنهاد کرده بودند،رئیسی رئیس شود
 آیت‌الله محسن مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتصاب حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضائیه گفت: ایشان سال‌ها معاون اول قوه قضائیه، رئیس کل بازرسی کشور و در چند شهرستان رئیس دادگستری بودند و سابقه ایشان در رشته قضائی از بسیاری از افراد بیشتر بود؛ حتی من شنیده‌ام کارکنان قوه هم با توجه به اتمام دوره آیت‌الله آملی لاریجانی پیشنهاد کرده بودند که آقای رئیسی انتخاب شود.

گور پدر شما با این چک سفید امضایتان
 احمد خاتمی خطیب اولین نماز جمعه سال ۹۸ گفت: وزیر خارجه فرانسه دروغ می گوید که به رغم خروج آمریکا از برجام تلاش قابل توجه برای حفظ برجام داشتیم. خیر شما همراه بودید و این کانال مالی شما کاملا فریبنده و به تعبیر مقام معظم رهبری به شوخی تلخ شبیه بود و گفتند تلاش‌های ما برای حفظ این توافق در حکم چک سفید امضا برای ایران و به خصوص در زمینه مسائل حقوق بشر است. مرگتان باد. حقوق بشر؟ شما حقوق بشر می‌فهمید؟ شما در خط مقدم ناقضین حقوق بشر هستید. گور پدر شما با این چک سفید امضایتان.


تعداد بازدید :  161