شماره ۱۶۴۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفند
صفحه را ببند
فینال لیگ برتر والیبال زیر باران برگزار شد
سوراخ عجیب روی سقف سالن آزادی!

شهروند| روزهای پایانی لیگ برتر والیبال ایران امسال شاید به بی‌نظم‌ترین شکل ممکن پیش رفت. لیگی که قرار بود در ‌سال 98 به پایان برسد، اما مثل هر ‌سال فدراسیون نتوانست در برابر اصرار تیم‌ها برای بسته‌شدن پرونده لیگ قبل از پایان‌ سال مقاومت کند. مسابقات پلی‌آف هم که پر بود از حاشیه و درگیری و محرومیت‌هایی را نیز به همراه داشت. از هفته گذشته لیگ وارد مرحله نهایی شد؛ مرحله‌ای که قرار بود دیدار فینال و رده‌بندی را در دل خود جای دهد و به میزبانی تبریز برگزار شود.
بازهم تغییر نظر سازمان لیگ والیبال در دقیقه 90 میزبانی را از تبریز به سالن 12‌هزار نفری تهران آورد و دیدار رده‌بندی نیز طبق روال سال‌های گذشته به دلیل بی‌انگیزگی تیم‌ها برگزار نشد! فینال اول میان تیم‌های شهرداری ورامین و سایپا پنجشنبه هفته گذشته در سالن 12‌هزار نفری با برتری نارنجی‌پوشان تهرانی
همراه شد.
 دیدار دوم فینال هم که قرار بود شنبه برگزار شود، به دلیل همزمانی با دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه آزادی یک روز به تعویق افتاد.  این هم پایان اتفاقات عجیب لیگ والیبال نبود.
روز جمعه وقتی دو تیم برای تمرین به سالن 12‌هزار نفری رفتند، متوجه چکه‌کردن آب از سقف شدند که سوراخ شده بود! این اتفاق باعث شد دو تیم به خاطر جمع‌شدن آب نتوانند تمرینات خود را به خوبی دنبال کنند و از سوی دیگر اعلام هواشناسی مبنی بر بارندگی روز یکشنبه نگرانی جدیدی را به وجود آورد.
دیروز دیدار دوم فینال لیگ برتر والیبال میان تیم‌های سایپا و شهرداری ورامین در شرایطی در سالن 12‌هزار نفری برگزار شد که بارش باران باعث چکه‌کردن آب از سقف می‌شد! با توجه به این‌که مسئولان فدراسیون زمانی در روزهای پایانی ‌سال برای به تعویق انداختن بازی نداشتند، مجبور بودند با همین شرایط بازی را برگزار کنند؛ فینالی
 زیر باران!


تعداد بازدید :  135