شماره ۱۶۴۷ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۷ اسفند
صفحه را ببند
تیتربازی

چین، میزبان جام ملت‌های 2023
کنفدراسیون آسیا میزبانی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را به کشور چین واگذار کرد. این درحالی است که ایران هم برای دریافت این میزبانی نامزد شده بود، اما شرق آسیایی‌ها با توجه به امکانات‌شان
 موفق‌تر بودند.

خودکشی دختر مایکل جکسون
سه هفته بعد از نمایش مستندی درباره مایکل جکسون در مورد آزار جنسی کودکان، دخترش پریس جکسون دست به خودکشی زد و هم‌اکنون در بیمارستان بستری شده است. گفته می‌شود نمایش فیلمی درباره مایکل جکسون که گویا به آزار جنسی خردسالان دست زده باعث شده است که این مدل و هنرپیشه بیست‌ساله دست به خودکشی بزند.

پشیمانی یک استقلالی از نرفتن به پرسپولیس
قبل از بازی استقلال و نساجی از برخی پیشکسوتان آبی‌پوش تقدیر شد، اما با این‌که محمود فکری، کاپیتان سابق آبی‌ها در ورزشگاه آزادی بود، نامی از او برده نشد. در واکنش به این موضوع فکری گفت: «کاش قبل از آمدن به استقلال پیشنهاد پرسپولیس را قبول می‌کردم!»

نویسندگی در 95سالگی
یک نویسنده زن با انتشار نخستین رمانش در 95سالگی توجه جهانیان را به‌خود جلب کرد. دلانا یِنسِن کلوز بالاخره پس از ۶۴‌سال نویسندگی موفق به چاپ و نشر نخستین رمان خود با عنوان خانه سنگی شد. جالب این‌که این رمان اخیرا جایزه بهترین کتاب داستانی تاریخی را از جوایز کتاب مستقل ۲۰۱۹ کسب کرده است. نویسنده خانه سنگی گفته که این آخرین کتابش نخواهد بود و دو کتاب دیگر در حال تکمیل دارد.


تعداد بازدید :  170