شماره ۱۶۴۵ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۵ اسفند
صفحه را ببند
تریبون

محمدعلی کشاورز: «اولین توصیه من به بچه‌هایی که به خانواده تئاتر می‌پیوندند، نجابت داشتن است، مسأله دوم مطالعه درست و خوب ادبیات این مملکت است و نکته دیگر این است که باید جای جای مملکت‌شان را ببینند و بشناسند و با فرهنگ‌های مختلف آشنا شوند. ما نباید صرفا به کسانی که پیش از این بوده‌اند، بسنده کنیم، باید جوانان دست به قلم را دید و از آنها خواست که از مسائل مختلف انسانی سخن بگویند.»

وینفرد شفر: «اگر شما فقط دربی را ببرید، نمی‌توانید قهرمان شوید. تیمی که قهرمانی می‌خواهد باید همه را ببرد. بازی امروز مهمتر از دربی است. من نمی‌توانم پاتوسی را کنار بگذارم، فقط به خاطر این‌که در بازی آینده دربی داریم. این را هم بدانید که من ترکیبی را که خودم انتخاب کنم، به میدان می‌فرستم و براساس فشار سکوها و رسانه‌ها ترکیب تیم را عوض نمی‌کنم. تیمی که خودم بخواهم انتخاب می‌کنم، نه ترکیبی که رسانه‌ها و هواداران بخواهند.»

داریوش فرهنگ: «به نظر می‌آید مدیران و مسئولان و کارگزاران فرهنگی ما در تداوم یک رویه مثبت کوشا نیستند. «افسانه سلطان و شبان» می‌توانست آغازگر و جریان‌ساز تمامی افسانه‌های شرقی و به‌خصوص ایرانی شود. من حداقل 50 داستان و افسانه ایرانی می‌توانم برایتان مثال بزنم که می‌توانستند شخصیت، هویت و افسانه‌سازی کنند اما متاسفانه از جانب مدیران هیچ نوع حمایتی برای این موضوع نشد.»

مجید جلالی: «در مجموعه بازی‌های پرچالشی هستیم، اما فرصت خوبی است تا خودمان را به‌عنوان یک تیم بزرگ اثبات کنیم. بازیکنانم با تمام مشکلاتی که دارند، سعی می‌کنند بجنگند، تا ضمن خوشحال‌کردن هواداران نتیجه خوبی هم بگیریم. بازی با استقلال به‌طور قطع یکی از بهترین بازی‌های ما خواهد بود و نتیجه خوبی می‌توانیم بگیریم‌. استقلال مصدومان زیادی دارد، اما بازیکنان بزرگ دیگری دارد. شرایط ما سخت‌تر از استقلال است، زیرا ولسیانی، نظری و عباس‌زاده را نداریم.»


تعداد بازدید :  260