شماره ۱۶۴۵ | ۱۳۹۷ شنبه ۲۵ اسفند
صفحه را ببند
آریا استارک با خنجر سنگی چه کسی را می‌کشد؟
نکاتی جدید از فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت

فصل پایانی سریال بازی تاج و تخت 25 فروردین منتشر می‌شود. اگرچه تریلر جدید این سریال نیز نکات مبهم زیادی را همچنان مخفی نگه داشته، اما جزییات کمی از اتفاقات فصل پایانی و بازگشت برخی از شخصیت‌های محبوب به داستان و نگاهی کوتاه به آغاز نبرد پایانی داستان در این تریلر فاش شده‌اند. از حضور اژدهایان در وینترفل تا درختان مرموز.
از تمامی شخصیت‌هایی که در تریلر اخیر سریال «بازی تاج و تخت» حضور داشته‌اند، آریا استارک (مایسی ویلیامز) بخش زیادی از حضور در تریلر را به خود اختصاص داده است و در ابتدای اپیزود با سکانسی از دویدن دیوانه‌وار او در یک راهرو مواجه می‌شویم. در پایان فصل هفتم، آریا هنوز در وینترفل حضور داشت، اما معلوم نیست که این راهرو متعلق به کجا باشد. بعد از این‌که طرفداران سریال او را درحال فرار با زخمی بزرگ که روی صورت داشت، دیدند، ناگهان او را درحال سخن گفتن از این‌که مرگ چهره‌های زیادی دارد، با یک شخص ناشناس و با حالتی آرام می‌بینیم، درحالی‌که یک خنجر سنگی ترسناک را در دست دارد. کشتی گریجوی‌ها درحال حرکت است.
اگرچه در تریلر جدید «بازی تاج و تخت» شاهد دست‌کم یک کشتی متعلق به گریجوی‌ها هستیم که با پرچم این خاندان و پر از سرباز درحال حرکت است، اما مشخص نبود که رهبری این کشتی را یورون یا ثیون برعهده دارد که بدون‌شک نبردی درونی را در فصل پایانی بر سر یارا تجربه خواهند کرد. هر کسی که رهبری این کشتی مرموز را برعهده داشته باشد، موهایی بلوند و زرهی طلایی دارد که هیچ شباهتی به ظاهر یورون و ثیون ندارد.
تورموند (کریستوفر هیوجو) که از زمان ورود به داستان یکی از شخصیت‌های محبوب سریال بوده است و به خاطر قدرت شمشیرزنی و علاقه‌اش به برین اهل تارث و حرکات و ژست‌های کمدی‌اش شناخته می‌شود، مورد توجه قرار گرفته است. از این‌رو وقتی شاهد فروریختن دیوار بودیم، بسیاری از تماشاگران سریال با این گمان روبه‌رو شدند که او کشته شده است یا کشته خواهد شد. اما در تریلر جدید بار دیگر شاهد حضور تورموند در داستان هستیم که برای طرفداران سریال یک خبر بسیار خوشحال‌کننده است.


تعداد بازدید :  190