شماره ۱۶۴۴ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۳ اسفند
صفحه را ببند
کیوسک

روزنامه وال‌استریت ژورنال، گزارش یک خود را به موضوع پرداخت رشوه توسط پدران و مادران پولدار به دانشگاه‌ها و کالج‌ها اختصاص داده است. بیش از 40 نفر ازجمله فلیسیتی ‌هافمن و لوری لافلین بازیگران سریال‌های محبوب تلویزیونی آمریکا در ارتباط با یک طرح کلاهبرداری برای گرفتن پذیرش دانشگاهی متهم شده‌اند. همچنین نام دو ایرانی‌الاصل در میان متهمان دیده می‌شود. در مجموع ۳۳ پدر و مادر به علاوه ۱۳ مربی ورزشی در این پرونده متهم شده‌اند.

روزنامه دالاس مورنینگ در گزارش یک خود به موضوع سقوط هواپیمای بویینگ 737 مکس پرداخته است. در گزارش این روزنامه آمده که چند خلبان آمریکایی، دلیل سقوط را مشکلات هواپیما دانسته‌اند. چند خلبان هواپیماهای بویینگ 737 مکس در آمریکا گفته‌اند که دست‌کم در دو مورد، یکی از سامانه‌های این هواپیما باعث حرکت ناگهانی رو به پایین هواپیما شده است و در هر دو مورد خلبانان توانستند هواپیما را به وضع عادی برگردانند، اما درنهایت این هواپیما سقوط می‌کند.

روزنامه سیتیزن در صفحه اول خود به موضوع متهم‌شدن سفیر یکی از کشورهای آفریقایی در پرتوریا به آزار جنسی پرداخته است. در گزارش این روزنامه آمده است که پلیس به خانمی که از این سفیر شکایت کرده، فشار می‌آورد تا او از شکایت خود دست بکشد. این خانم که یک کارگر است و توسط سفارت یکی از کشورهای آفریقایی در پرتوریا استخدام شده بود، می‌گوید که سفیر سه‌سال به او تجاوز می‌کرده و به او هشدار داده بوده که اگر این موضوع را گزارش کند، از کار خود اخراج خواهد شد


تعداد بازدید :  292