شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
سخنرانی مديرعامل بانک پارسيان در همايش تجليل از مشتريان:
بانک در مدار رشد و تغيير به خواسته هاي مشتريان پاسخ مثبت خواهد داد

دکتر ديواندري در همايش تجليل از مشتريان گفت: اگر بانک پارسيان در اقتصاد اين مملکت جايگاهي دارد به خاطر مشتريان باصفا، خوب و بزرگ آن است که به خوبي وظيفه بزرگ و عبادي ايجاد شغل را براي چرخاندن چرخ اقتصاد کشورمان برعهده دارند.
مديرعامل بانک پارسيان با اشاره به مطلب فوق، خاطرنشان کرد : براي من افتخار بزرگي است که در خدمت شما عزيزاني باشم که خدمتگزار اين مملکت هستيد. اميدوارم خداوند به بنده و همکارانم در بانک پارسيان توفيق دهد که به طور شايسته در خدمت شما باشيم و روز به روز کيفيت خدمات خود را بالا ببريم تا با ارائه روش هاي جديد خدمت رساني و تجربه خدمات جديد شرمنده شما عزيزان نشويم.
وي افزود: طبيعتا اين روند کمي زمان بر خواهد بود اما با اين حال اين قول را به شما عزيزان و خوبان مي دهم که بانک پارسيان در مدار رشد، تغييروتحول به خواسته هاي شما پاسخ مثبت خواهد داد.
دکتر ديواندري تصريح کرد :حقيقتاً مشتري، روح يک بانک است. مشتري در واقع عامل اصلي زندگي و حيات يک بانک محسوب مي شود و اين مشتري است که به يک بانک هويت مي دهد. اگر بانک پارسيان موفق است و اگر در ايران و بين مردم جايگاهي دارد يقيناً به خاطر مشتريان باصفا و خوب و بزرگ آن است که جمع کنوني، نمونه اي از اين مشتريان گرانقدر و بزرگ هستند.


تعداد بازدید :  366