شماره ۱۶۲۷ | ۱۳۹۷ شنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
رفتارهای خیرخواهانه امام جمعه‌ بیله‌سوار در ماه‌های اخیر بازتاب زیادی در شبکه‌های اجتماعی داشته است
از دعوت سخنران زن به نماز جمعه تا کتاب هدیه دادن

شهروند|  امام جمعه‌ای که قاطعانه علیه ازدواج‌ کودکان حرف می‌زند و از فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی انتقاد می‌کند. اگر شما هم از کاربران فعال فضای‌ مجازی‌ باشید، حتما در ماه‌های اخیر حرف‌ها و عکس‌هایش را با هشتگ امام‌#جمعه_ متفاوت_ بیله‌سوار دیده‌اید. عکس‌های روحانی‌ای که لباس مبدل می‌پوشد و به بازرسی وضع گمرک می‌رود، با جوان‌ترها قرار استخر می‌گذارد، در یک ساندویچی میهمانشان می‌کند. اگرچه با توجه به ماهیت سیاسی- عبادی نمازجمعه خبرسازشدن اظهارنظرها و رفتارهای سیاسی یک امام جمعه در بین مردم اتفاق عجیب و غریبی نیست، اما این روزها امام ‌جمعه شهرستان بیله‌سوار با رفتارها و صحبت‌های متفاوت اجتماعی‌اش خبرساز شده است. مورد اخیر آن، «دعوت از سخنران خانم در تریبون نمازجمعه» است.
بازدید با لباس مبدل از گمرک مرزی
چندی پیش و در پی وصول شکایات متعدد، حجت‌الاسلام اصغر جدایی امام جمعه بیله‌سوار در اقدامی کم‌نظیر با لباس مبدل به بازدید وضع گمرک مرزی این شهرستان رفت. در پی وصول گزارشات متعدد از وضع نابسامان گمرک بیله‌سوار، حجت‌الاسلام جدایی با لباس مبدل و به شکل ناشناخته به بازدید و بازرسی وضع گمرک رفت تا شکایات مردمی را مورد بررسی قرار دهد. حجت‌الاسلام جدایی که در ماه‌های اخیر با اظهارنظرهایی متفاوت با رنگ و بوی مردمی به‌عنوان چهره‌ای محبوب و مردمی شناخته شده است، با حضور در گمرک بیله‌سوار شکایاتی درخصوص برخورد نادرست رانندگان با مسافران به‌ویژه اتباع آذری را بررسی کرد.
کتاب هم هدیه می‌دهد
امام جمعه بیله‌سوار مغان در هفته موسوم به اهدای کتاب به شهروندان بیله‌سوار و آنان که عاشق مطالعه و کتاب هستند، کتاب هدیه داد. حجت‌الاسلام جدایی درخطبه‌های نمازجمعه بیله‌سوار مغان افزود: «ما ظرفیت بالایی برای اهدای کتاب داریم، به شرطی که دوستانی که کتاب هدیه می‌گیرند، حتما بخوانند.»


تعداد بازدید :  241