شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  استقلال و پرسپولیس امروز قیمت‌گذاری می‌شوند | پوری‌حسینی رئیس‌کل سازمان خصوصی‌سازی از قیمت‌گذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس در جلسه روز شنبه هیأت واگذاری خبر داد. وی گفت: با حضور وزیر اقتصاد قیمت‌گذاری 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس شنبه 15 آذر در جلسه هیأت واگذاری انجام خواهد گرفت. وی در مورد قیمت پایه 2 باشگاه استقلال و پرسپولیس تصریح کرد: در این مورد هیأت واگذاری است که تصمیم می‌گیرد و هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده و پیش از تصویب هیات، هرگونه اظهار نظر، غیرموجه و غیرمستند است.
  کاهش قیمت نفت بورس را هم متأثر کرد| علی صالح‌آبادی رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: کاهش قیمت نفت بر بخش‌های مختلف اقتصاد ازجمله بر بازار سرمایه اثرگذار است. وی با اشاره به این‌که بسیاری از تحولات اقتصادی در حوزه اقتصاد کلان در بازار سرمایه اثرگذار است، افزود: سرمایه‌گذاران جدید و خرد در این شرایط باید با افق بلندمدت به بازار سرمایه نگاه کنند تا خطرپذیری آن کاهش یابد.
  زمان مناسبی برای عرضه نفت خام نیست|  سیدعلی حسینی مدیرعامل بورس انرژی گفت: با توجه به کاهش قیمت نفت و نوسانات این بازار، خریداران هم تمایل زیادی به این بازار ندارند. وی افزود: بهتر است عرضه نفت خام در شرایطی صورت گیرد که ثبات نسبی بر قیمت نفت خام و مشتقات آن حاکم باشد. او ادامه داد: چند ماهی است معاملات نفت خام متوقف شده اما میعانات آن درحال عرضه است.
  تنش های بورس به دلیل ایراد در
تصمیم گیری است|  ابراهیم نکو عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان این که نوسان شاخص بورس به دلیل ایراد در تصمیم گیری است، گفت: دولت تنها در نقش یک بازوی تقویت کننده حق دخالت در امور بورس را دارد و نمی تواند سیاست های خود را ابلاغ کند.ا ودر رابطه با دلایل افت شاخص بورس طی روزهای اخیر افزود:  بورس ما اکنون دچار بیماری هولناکی تحت عنوان تصمیم گیری های غیر مرسوم بورسی شده و به همین دلیل، تصمیمات بر اساس علم بورس اخذ نمی شود.


تعداد بازدید :  264