شماره ۱۶۲۷ | ۱۳۹۷ شنبه ۴ اسفند
صفحه را ببند
تیتربازی

بسته‌شدن صفحه لیلا
با پیگیری حقوقی و شکایت نزد پلیس فتا صفحه جعلی اینستاگرامی که با نام لیلا حاتمی اقدام به فعالیت تبلیغاتی و تجاری کرده بود، بسته شد. لیلا حاتمی با اعلام این خبر تأکید کرد که صفحه یا سایتی در فضای مجازی ندارد و هر گونه فعالیت در فضای مجازی به نام او جعلی است.

تکذیب احضار وریا به وزارت ورزش
معاون وزیر ورزش در خصوص پست اینستاگرامی وریا غفوری و احضار این بازیکن به وزارت ورزش ‌و جوانان تاکید کرد: «چنین پستی در صفحه شخصی وی ندیده‌ام و وزارت ورزش‌ و جوانان هم او را احضار نکرده است.»

حراج ربنای شجریان!
دو تابلوی نقاشی‌خط ربنا با امضای شجریان و با هدف امور خیریه به حراج گذاشته می‌شود. این دو تابلو که از آثار علی رحیمی‌پارسا و ادای دینی به ربنای شجریان است، تابستان امسال با حضور همایون شجریان رونمایی و امضا شدند. حبیب رضایی بازیگر سینما و مشاور هنری این پروژه گفت که «همه هزینه‌های تأمین‌شده از محل فروش این آثار زیر نظر خالق اثر و شخص همایون شجریان صرف امور خیریه خواهد شد.»

محرومیت چلسی از جذب بازیکن تا 2020
فیفا از طریق یک بیانیه اعلام کرد باشگاه چلسی به خاطر نقض قوانین در امضای قرارداد با بازیکنان زیر ۱۸ سال نمی‌تواند در دو فصل نقل و انتقالات آینده و تا سال 2020 فعالیتی داشته باشد.


تعداد بازدید :  224