شماره ۱۶۲۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# قیمت_بلیت #بلیت_فروشی # عصر_جدید# کپی_رایت

هواداران پرسپولیس در شبکه‌های اجتماعی به سیاست‌های این باشگاه درباره افزایش قیمت بلیت‌ بازی‌های خانگی بشدت اعتراض دارند و خواهان کاهش آن هستند. با توجه به شرایط بسیار سخت اقتصادی که جامعه با آن روبه‌رو است، برای هواداران پرسپولیس به‌ویژه نوجوانان و جوانان خیلی سخت است که برای تماشای بازی تیم محبوب خود به ورزشگاه آزادی بروند و در یک روز پول زیادی هزینه کنند. این در حالی است که درآمد اصلی باشگاه از اسپانسر خود و سامانه پیامکی هم از مشارکت هوادار به دست می‌آید و این مسأله صدای اعتراض آنها را درآورده است؛ به همین دلیل با راه‌اندازی کمپین‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و داغ‌کردن هشتگ بلیت‌فروشی و قیمت بلیت، به‌صورت رسمی خواهان کم‌شدن قیمت‌ها برای کمک به تماشاگران هستند. پرسپولیسی‌ها معتقدند که این قیمت گزاف باعث می‌شود در شرایطی که تیم به حمایت آنها نیاز دارد،‌ سکوهای آزادی به‌دلیل مشکلات اقتصادی خالی بماند. یکی از هواداران پرسپولیس هم در توییتی قابل تامل خطاب به ایرج عرب نوشته است: «اصلا احترامی برای هوادار قایل می‌شوید و حواستان به جیب خالی مردم هست؟ با این گرانی در هر بازی بیشتر از 30‌هزار نفر به آزادی نمی‌آیند! بهتر نیست قیمت‌ها را کاهش بدهید که مثلا 50‌هزار نفر به آزادی بیایند؟ با این کار تفاوتی هم در درآمد شما ایجاد نمی‌شود و فقط سکوهای بیشتری برای حمایت از این تیم پر می‌شود!»
 
پخش نخستین قسمت برنامه‌ استعدادیابی احسان علیخانی تحت عنوان عصر جدید در فضای مجازی بازتاب‌های پرشماری را موجب شده است؛ بازتاب‌هایی صفر و صدی که از ستایش مطلق تا نفی مطلق را شامل است. آنهایی که نگاه مثبتی به عصر جدید داشته‌اند، علاوه بر هواداران همیشگی احسان علیخانی آنهایی هستند که «استانداردهای تولید و صحنه‌پردازی و در کل رنگ‌ولعاب» عصر جدید را در قیاس با استانداردهای سیما بالاتر دانسته‌اند. بیشترین موضوعاتی نیز که در انتقادات و اعتراضات علیه این برنامه به آن اشاره شده، یکی «شباهت آن با برنامه‌ امریکن گات تلنتس حتی در جزییات» است، یکی «شفاف‌نبودن هزینه‌های چنین برنامه‌ای» و البته یکی هم این‌که «شبکه سه با گذاشتن این برنامه در کنداکتور شنبه و یکشنبه نشان می‌دهد که دیگر قرار نیست فوتبال خارجی پخش کند». کاربری نوشته: «عصر جدید زیراکس بدرنگ و بی‌کیفیت امریکن آیدلز است که وقتی مزخرف و مسخره‌تر جلوه می‌کند که به یاد می‌آوریم سال‌هاست شعار مقابله با نفوذ از سوی تلویزیون و دولتمردان داده می‌شود، اما در عمل....» البته عده‌ای دیگر نیز به مواردی جزیی‌تر اشاره کرده بودند: «شما رفتید برای پربیننده‌کردن برنامه نفر اول یه شاخه سرگرمی رو آوردید و خودتون هم باهاش هماهنگ کردید که می‌فرستیدش مراحل بالاتر. این کار می‌دونید مثل چیه؟ انگار حسن ریوندی رو دعوت کنن و به‌ عنوان استعداد استندآپ یا شومن به مردم معرفی کنند.
خیلی مسخره است.»


تعداد بازدید :  401