شماره ۱۶۲۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

ژاله صامتی: «هر بازیگری باید روانشناسی و جامعه‌شناسی بداند و در کنارش جهان‌بینی درستی هم داشته باشد؛ چراکه احاطه و یا آگاهی از این علوم امری جدانشدنی از بازیگری است. من نقشی بازی کرده‌ام که در تمام مدت فیلمبرداری که حدود دو ماه می‌شد و حتی ۱۰ روز بعد از اتمامش، گریه می‌کردم. در این سال‌ها و برای نقش‌های مختلف، بارها دچار آسیب روح و روان شده‌ام؛ به‌ طوری‌ که اصلا کسانی که دو یا سه کار تئاتر یا فیلم را همزمان با هم انجام می‌دهند را نمی‌فهمم.»

برانکو ایوانکوویچ: «برنامه‌ریزی‌ای که انجام شده، خیلی به ضرر ماست، درحالی ‌که ما هیچ‌وقت در هیچ شرایطی نخواستیم به برنامه‌ریزی لیگ لطمه بزنیم، حتی موقعی که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم. مشخص نبود اگر قهرمان آسیا می‌شدیم و در رقابت‌های باشگاه‌های جهان حضور پیدا می‌کردیم، چه اتفاقی رخ می‌داد! نمی‌خواهم دوباره گله کنم، بلکه ما هرکاری می‌کنیم و هر حرفی می‌زنیم، می‌گویند به پرسپولیس لطف شده است که توانسته به موفقیت‌های زیادی برسد، اما تنها تیمی هستیم که در جام حذفی و حتی بازی‌های لیگ برتر بدون ملی‌پوشان‌مان بازی کردیم. البته در ادامه راهی که داریم، مشکلات زیادی پیش‌روی‌مان وجود دارد، اما من به کادر بازیکنانم ایمان دارم و هراسی از آینده ندارم.»

هوتن شکیبا:   موقعیت‌هایی که در فیلمنامه «شبی که ماه کامل شد» ساخته شده بود سختی‌های خاص خود را داشت؛ از غذا‌دادن به کروکودیل گرفته تا رانندگی‌ خطرناک. شرایط آب و هوایی محل فیلمبرداری هم بسیار خاص بود. بخش‌های زیادی از فیلم در هوای گرم 50درجه با 80درصد رطوبت فیلمبرداری شد درحالی‌که بازیگران گریم‌های سنگینی داشتند. البته که همه فیلم‌ها ممکن است موقعیت‌های سخت اینچنینی داشته باشند اما مجموع این شرایط، کار را چالشی ‌کرد. هرچند جذابیت سینما به همین سختی‌هاست.

وینفرد شفر: «من هم این را شنیده‌ام که می‌خواستند بعد از ۳ هفته مربی را تغییر بدهند. من وقتی ندارم که به این‌گونه مسائل اختصاص دهم. من امشب درباره تمام مشکلات با مدیرعامل صحبت خواهم کرد. این‌ بار اول نیست که من چنین چیزهایی را می‌شنوم. این مشکلات برای باشگاه و هواداران خوب نیست. اگر به گذشته برگردیم، باشگاه‌هایی با این مشکلات به دسته‌های پایین‌تر می‌روند. من درباره همه مشکلات با فتحی حرف خواهم زد. من، کادرفنی و کادرپزشکی عاشق استقلال هستیم و می‌خواهم این را به گوش هواداران برسانم. خواهشم این است که هواداران صحبت‌های موجود در فضای مجازی را باور نکنند. به راحتی می‌شود با پول این مطالب را در فضای مجازی قرار داد.»


تعداد بازدید :  279