شماره ۱۶۲۳ | ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۹ بهمن
صفحه را ببند
سرقت خودرو با جرثقیل نیسان امداد خودرو!

شهروند| مرد جوانی با جرثقیل نیسان امداد خودرو اقدام به سرقت خودروهای سواری می‌کرد.
با دریافت خبرهای مشابه مبنی‌بر سرقت خودروهای سواری در محدوده کلانتری طی دو ماه گذشته تیمی از ماموران کلانتری به‌طور ویژه شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان را برعهده گرفتند.
در تحقیقات پلیسی مشخص شد سرقت‌ها توسط مرد جوانی انجام می‌شود که با استفاده از یک دستگاه نیسان امداد خودرو، خودروهای سواری را که در کنار خیابان پارک شده بود، سرقت می‌کرد.
همچنین در اقدامات بعدی ماموران مشخص شد راننده جرثقیل، خودروهایی را سرقت می‌کرده که در خیابان‌های خلوت و تاریک پارک شده بود و پس از سرقت، خودروها را به محلی دیگر منتقل و با برداشتن تجهیزات و لوازم داخل خودرو، آنها را در کنار خیابان رها می‌کرده است. تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا این‌که روز شنبه ساعت 4 بعدازظهر، ماموران به یک دستگاه نیسان امداد خودرو که درحال برداشتن یک دستگاه خودروی سواری که قفل فرمان داشت، مشکوک می‌شوند.
ماموران گشت انتظامی کلانتری وارد عمل شده و راننده جرثقیل را که درحال برداشتن خودرو بود، دستگیر و به کلانتری منتقل می‌کنند.
راننده جرثقیل در تحقیقات پلیسی اعتراف کرد به مدت دو ماه است که مجددا به مصرف شیشه روی آورده است و با سرقت خودرو و متعاقب آن لوازم داخل آن، خرجی مصرف موادمخدر را درمی‌آورده است. با اعتراف متهم به سرقت خودرو و پنج فقره جرایم مشابه متهم در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

 


تعداد بازدید :  264