شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
بازدید عوامل فیلم «میهمان داریم» از آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی مشهد
ما مدیون از جان گذشتگی شما هستیم

صبح روز گذشته پرویز پرستویی، محمدمهدی عسگرپور، منوچهر محمدی و جمع دیگری از عوامل فیلم «میهمان داریم» با حضور در آسایشگاه جانبازان امام‌خمینی مشهد، با جانبازان دیدار و گفت‌وگو کردند.
پرویز پرستویی در جمع جانبازان آسایشگاه امام‌خمینی(س)، جانبازان را سرمایه‌های نظام دانست و اظهار کرد: «همین که من این‌جا ایستاده‌ام و با شما عزیزان صحبت می‌کنم؛ به یمن وجود شماست. بدون تعارف می‌گویم، آنچه تاکنون مرا نگه داشته حضور شماست و هر زمانی که در این زمینه پیشنهادی به من شود با افتخار کار می‌کنم.» او خطاب به جانبازان 8‌سال دفاع مقدس گفت: «اولین فیلم خود را در‌ سال 60 و با عنوان دیار عاشقان و در غرب کشور بازی کردم و صادقانه می‌گویم که همیشه به این‌که در کسوت شما عزیزان بوده‌ام، افتخار می‌کنم.»
 پرستویی اذعان داشت: «بارها مورد انتقاد قرار گرفته‌ام و گفته‌اند پرستویی در فیلم‌های دفاع مقدس کلیشه شده است و این برای حرفه‌اش خوب نیست اما من همیشه گفته‌ام که هر وقت شما شناسنامه این جانبازان و ایثارگران را باطل کردید من هم در موضوعات دیگر کار خواهم کرد. واقعیت این است که هر وقت لباس شما را تنم می‌کنم تنم می‌لرزد، خدا را شکرگزارم که می‌توانم نقش شما را بازی کنم و نسبت به شما احساس تعهد می‌کنم. من افتخار می‌کنم و گوشم هم به این حرف‌ها بدهکار نیست، شما ارزش‌های بزرگ این ملت هستید. اولین کسی که از این فیلم‌ها چیزی یاد می‌گیرد خودم هستم، از شما یاد می‌گیرم و چون ممکن است دچار روزمرگی شوم، حضور شما مرا نگه می‌دارد.» بازیگر «مهمان داریم» خاطرنشان کرد: «ما مدیون از جان گذشتگی شما هستیم، گاهی اوقات پیشنهادات مالی خوبی با موضوع دفاع مقدس به من شده اما در این موضوع بحث مادی اصلا مطرح نیست همچنین از من نقد شده که در این نقش کلیشه‌ای شده‌ام و نباید در این نقش بازی کنم اما حقیقت این است
که محو جانبازان از جامعه غیرممکن  است.»


تعداد بازدید :  129