شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
صدر نشینی ادامه‌دار فیلم «شیار 143»

دومین فیلم نرگس آبیار برای این کارگردان بخت و اقبال جدیدی را رقم زده، «شیار 143» که با نگاهی به رمانی از همین کارگردان به نام«چشم سوم» ساخته شده، توانسته نظرات طیف‌های مختلف جامعه به‌خصوص خانواده‌های شهدا را به خود جلب کند و حمایت همه‌جانبه‌ای به‌دست‌ آورد.
 به همین دلیل است که این فیلم در مدت 23روز نمایش توانسته به فروش یک‌‌میلیارد و 300‌میلیون تومانی دست پیدا کند.
به گزارش فارس، فیلم سینمایی‌«آنچه مردان درباره زنان نمی‌دانند» به کارگردانی قربان محمدپور را طی 16روز نمایش 510‌میلیون تومان اعلام کرد. عبدالله علیخانی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «مستانه» فروش این فیلم را تا پایان روز پنجشنبه 13آذرماه 160‌میلیون تومان اعلام کرد. فیلمی که به دلیل ممنوع‌التصویر بودن یکی از بازیگرانش نتوانسته از تبلیغات تلویزیونی استفاده کند و هم‌اکنون 3 هفته از اکرانش سپری شده است. غلامرضا فرجی، مدیر پخش حوزه هنری هم فروش فیلم «میهمان داریمِ» محمدمهدی عسگرپور را در طی 23روز نمایش 295‌میلیون تومان اعلام کرد. فیلمی که 16سالن سینما در اختیار دارد و به سرگروهی سینما استقلال به اکران درآمده است. فیلم‌سینمایی«بیگانه» هم فروش 11میلیونی در آخر هفته گذشته به‌دست آورد.
سعید خانی، مدیر پخش موسسه نسیم صبا ضمن اعلام این فروش گفت: «به امید خدا از هفته آینده شهرهای اصفهان، مشهد، رشت و گرگان نیز اکران این فیلم را آغاز خواهند کرد و تبلیغات تلویزیونی فیلم سینمایی «بیگانه» از هفته آینده آغاز خواهد شد.» اکران فیلم «ساکن طبقه وسط» به کارگردانی شهاب حسینی همچنان ادامه دارد و فروش آن از مرز یک‌میلیارد طی این 50روز نمایش گذشته است.
 اکران «تراژدی» هم از چهارشنبه گذشته آغاز شده و در روز اول نمایش خود با در اختیار داشتن 20سالن سینما به فروش 28میلیونی دست
یافته است.


تعداد بازدید :  216