شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
د‌یار

اخذ سند تفكيكي 445 هكتار اراضي شهرك‌ها و نواحي صنعتي مازندران
مديرعامل شرکت شهرک‌هـاي صنعتی مازندران از اخذ 445 هكتار سند تفكيكي در 6 شهرك و ناحيه صنعتي استان خبر داد. به‌گزارش روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران، سيدمصطفي موسوي گفت: در راستاي حمايت از توليد و اشتغال و ايجاد بستر مناسب براي استقرار سرمايه‌گذاران و فعالان اقتصادي در شهرك‌ها و نواحي صنعتي، اخذ سند تفكيكي در برنامه عملياتي شركت شهرك‌هاي صنعتي قرار دارد.
مديرعامل شرکت شهرک‌هـای صنعتی مازندران با اشاره به اهميت سند تفكيكي براي واحدهاي توليدي و صنعتي افزود:   سرمايه‌گذاران و توليدكنندگان مي‌توانند از سند تفكيكي، جهت دريافت تسهيلات، به‌عنوان جايگزين وثيقه بانكي بهره‌مند شوند. سيدمصطفي موسوي گفت: در يك برنامه عملياتي و در جهت كاهش دغدغه صنعتگران، با همكاري و هماهنگي اداره كل ثبت اسناد و املاك استان، توانستيم سند تفكيكي 445 هكتار از اراضي 6 شهرك و ناحيه صنعتي استان را اخذ كنيم.
وي افزود: صنعتگران و توليدكنندگان مستقر در شهرك‌هاي صنعتي بهشهر، بشل سوادكوه، فاز يك آمل، كياسر و نواحي صنعتي مي‌رود بابلسر و درونكلاي شرقي، مي‌توانند از مزاياي سند تفكيكي بهره‌‌مند   شوند.
مديرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران افزود: در مجموع با اخذ سند تفكيكي 6 شهرك صنعتي جديد، 527 واحد توليدي و صنعتي مي‌توانند از مزاياي سند تفكيكي استفاده كنند. موسوي تصريح كرد: واحدهاي توليدي مستقر در اين شهرك‌ها و نواحي صنعتي كه داراي پروانه بهره‌برداري هستند، مي‌توانند با مراجعه به شركت شهرك‌هاي صنعتي و ارایه مدارك پايان‌كار ساختماني، سند تفكيكي دريافت کنند.

178 دفتر پيشخوان دولت در لرستان خدمات برق به مردم ارایه مي‌دهند
مدير عامل شرکت برق لرستان گفت: به‌منظور جلب حداکثري رضايت مشترکين و ارایه خدمات مطلوب‌تر، 178 دفتر پيشخوان دولت در سطح استان لرستان خدمات پس از فروش برق به مردم ارایه مي‌دهند.  بحريني در اين رابطه افزود:   فروش انشعاب برق به متقاضيان و خدمات پس از فروش اولويت اول قرار داد با دفاتر پيشخوان دولت است که خوشبختانه حجم مراجعات ارباب‌رجوع به شرکت و مديريت‌ها به ميزان قابل توجهي کاهش يافته   است.  
وي اظهار داشت: يکي از مهم‌ترين مزيت‌هاي واگذاري خدمات پس از فروش به بخش خصوصي تسريع در ارایه خدمات است که هم خواست مردم و هم شرکت توزيع است.   مديرعامل برق لرستان بيان داشت: بخش خصوصي مي‌تواند به‌عنوان يک بازو و يک اهرم توانمند؛ دولت و سازمان‌ها را ياري کرده و اعتماد و اطمينان بيشتر مردم را جلب کند.  
وي با اشاره به خدمات قابل ارایه توسط دفاتر پيشخوان ازجمله واگذاري انشعاب به متقاضيان، تغيير نام مشترکين، صدور قبض‌ المثني، تسويه حساب ميان‌دوره‌اي، تبديل انشعابات موقت به دایم انجام تغييرات کاهش يا افزايش انشعابات موجود، کاهش هزينه تردد ارباب‌رجوع، جابه‌جايي انشعاب و کليه خدمات مورد درخواست مشترکين گفت: کاهش تصدي‌هاي دولتي و واگذاري آنها به بخش خصوصي بستر را جهت اجراي برنامه‌هاي بهتر و تدوين اهداف راهبردي براي سازمان مهيا مي‌کند.  
بحريني گفت: ما اعتقاد داريم عقد قرارداد با دفاتر پيشخوان دولت علاوه بر تاثير بسزايي که در سرعت بخشيدن به کارها دارد در مديريت زمان و مديريت مصرف ازجمله مديريت مصرف سوخت که در نتيجه رفت‌وآمدهاي افراد جامعه جهت رسيدگي به امورات شخصي و سازماني اتفاق مي‌افتد نيز اثرگذار باشد.

عملیات اجرایی 4 طرح آبرسانی روستایی در الشتر آغاز  شد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان از آغاز عملیات اجرایی 4 طرح آبرسانی در روستاهای الشتر خبر داد.  علیرضا کاکاوند در جمع خبرنگاران گفت: این 4 پروژه با هدف تأمین آب شرب و خدمات‌رسانی به 530 خانوار در روستاهای شهرستان سلسله آغاز شده و در صورت تأمین اعتبار تا پایان‌ سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.  
وی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه‌ها 5‌میلیارد ریال اعتبار درنظر گرفته شده که تاکنون پیشرفت فیزیکی 50‌درصدی داشته است.   وی اضافه کرد: برای اجرای پروژه‌های یاد شده حفر 2 حلقه چاه، احداث ساختمان ایستگاه پمپاژ و لوله‌گذاری 14 کیلومتری در دست اقدام است.   کاکاوند گفت: هم‌اکنون 56 طرح و پروژه فعال در دست اقدام است که با بهره‌برداری از این طرح‌ها 120 روستا با اعتبار بیش از 90‌میلیارد ریال از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند می‌شوند.   وی اظهار داشت: این طرح‌ها در مجموع با پیشرفت کلی بیش از 50‌درصد درحال اجرا هستند که با بهره‌برداری از این تعداد طرح خدمات شایانی به روستاهای هدف خواهد شد.   وی تصریح کرد: درحال حاضر یک‌هزار و 312 روستا با 115‌هزار مشترک روستایی از خدمات شرکت آبفار لرستان بهره‌مند هستند.   کاکاوند افزود: درحال حاضر 118 روستای بالای 20 خانوار در لرستان از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند نیستند که برای آبرسانی به این روستاها 800‌میلیارد ریال اعتبار نیاز است.


تعداد بازدید :  363