شماره ۴۴۵ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
تأکيد بر لزوم صرفه‌جويي در مصرف گاز طبيعي در چهار محال و بختیاری

مدیرعامــل شــرکت گاز اســتان چهارمحال‌وبختیاری با فرارسیدن فصول سرد ‌سال بر لزوم صرفه‌جويي در مصرف گاز طبیعی در سازمان‌های دولتی استان تأکید کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری، مهندس ناصر افشین با اشاره به بخشنامه ارسالی از سوي معاون‌اول محترم رئيس‌جمهوری به تمامي دستگاه‌ها و وزارتخانه‌هاي دولتي مبنی‌بر صرفه‌جويي در مصرف گاز طبيعي، افزود: در این بخشنامه بر
 روشن کردن وسايل گرمايشي يك‌ساعت قبل از آغاز كار و خاموش کردن آنها يك ساعت قبل از پايان كار، خاموش کردن وسايل گرمايشي در روز‌هاي تعطيل (براي ساختمان‌هايي كه سيستم حرارت مركزي ندارند)، انجام معاينه فني، تعمير وسايل گرمايشي و ديگر اقدامات لازم به‌منظور افزايش بازدهي وسايل گازسوز نظير نصب سامانه پايش هوشمند موتورخانه، تأکید شده است. وی اضافه کرد: براساس بخشنامه مذکور درجه حرارت در فضاهاي داخلي و بسته می‌بایست بين 18 تا 21 درجه سانتي‌گراد و راهروها و فضاهاي عمومي سرپوشیده روی 18درجه سانتي‌گراد تنظیم شود. مهندس افشین  يادآور شد: کارشناسان اين شركت آمادگي ارایه مشاوره و راهنمایی به دستگاه‌هاي اجرايي در زمينه كاهش مصرف گاز طبيعي را دارند. ایشان از کلیه مشترکین گاز خواست در مصرف گاز نکات ایمنی و بهینه‌سازی مصرف را مدنظر قراردهند تا امکان برخورداری از این نعمت‌ الهی برای تمام هموطنان عزیزمان به‌ویژه استان‌هایی که در انتهای مسیر لوله‌های  انتقال گاز قرار دارند فراهم شود.  همچنین  مدیر عامل شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری، طی احکامی، فرصت تلاش و خدمتگزاری مضاعف به پرسنل جوان و متخصص  این شرکت را فراهم کرد. به‌گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان چهارمحال‌وبختیاری، مهندس ناصر افشین در جهت ایجاد فرصت به جوانان، طی احکامی این نیروها را در سمت‌های کلیدی شرکت گاز استان منصوب کرد. مهندس افشین در آیین معارفه و تودیع رئیس اداره‌گاز شهرستان بروجن گفت: در جایی که خدمت می‌کنیم باید سعی کنیم رضایت خداوند متعال حاصل شود و رضایت خدا در گرو رضایت مردم است. افشین در ادامه اظهار داشت: ما نباید فریب القاب‌ها را بخوریم چراکه این القاب هیچ اعتباری ندارند مگر این‌که مردم از ما راضی باشند و باید در جهت رضایت مردم حوصله و صبر را سر لوحه خود قرار دهیم. ایشان ضمن قدردانی از تمامی پرسنل تلاشگر شرکت گاز استان به این نکته اشاره کرد؛ هیچ‌گاه نباید خدمات ارزنده افراد نادیده گرفته شود و در کارها باید حد ‌و حدود‌ها را رعایت کنیم. مهندس افشین در ادامه گفت: در کارها باید مسلط به سیستم شد و کنترل و نظارت دقیق را حتما انجام دهیم. سازمان زمانی که به‌دنبال وظیفه باشد همان لحظه مرگ سازمان فرا می‌رسد لذا باید همگی‌مان به سمت سازمانی متعالی و آرمانی حرکت کنیم و همکاران ما باید بدانند شاخص‌بندی و عمل به شاخص‌ها ملاک ارزیابی و عملکرد آنان است. مهندس افشین در پایان برای کلیه همکاران در سمت‌های جدید آرزوی موفقیت کرد. احکام انتصاب از سوی مهندس افشین به شرح ذیل به افراد اهدا شد:    
- آقای سهراب کریمزاده به‌عنوان رئیس اداره گاز شهرستان بروجن
- آقای علی عنایتی به‌عنوان رئیس خدمات فنی و فروش عمده
- آقای محسن پزشکیان به‌عنوان رئیس بازرسی فنی
- آقای حسین کوهیان به‌عنوان رئیس اداره گاز شهرستان شهرکرد
- آقای مسعود افیونی به‌عنوان رئیس اداره گاز شهرستان اردل
-  آقای حبیب‌اله طاهری به‌عنوان رئیس اداره گاز ناغان
- آقای حمید پورعبداله به‌عنوان رئیس اداره گاز شهرستان فارسان
- آقای سهراب محمودی به‌عنوان رئیس اداره گاز گندمان
- آقای عباسعلی جعفرپور به‌عنوان رئیس اداره گاز فرادنبه
- آقای علی‌اکبر محسنی به‌عنوان رئیس اداره گاز گهرو
- آقای قربانعلی احمدی به‌عنوان رئیس اداره گاز بلداجی
-  آقای محمدرضا غلامپور به‌عنوان رئیس اداره گاز سفیددشت


تعداد بازدید :  206