شماره ۴۴۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
... تهران زیر صفر می‌رود

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی، طی ۲۴ ساعت پیش رو برای سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز و برخی نقاط شمال غرب و شمال شرق کشور ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین بارش‌ها امروز در استان‌های گیلان و مازندران شدید‌تر خواهد بود.
امروز بارش‌های پراکنده در سواحل دریای خزر و شمال شرق کشور ادامه داشته و به تدریج این موج از شمال شرق کشور خارج می‌شود. همچنین از بعد از ظهر جمعه ابتدا برای شمال غرب و به تدریج سواحل دریای خزر بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود.
دریای خزر، خلیج فارس و تنگه هرمز امروز و فردا مواج خواهد بود. بعد از ظهر امروز در استان‌های گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، سمنان و خراسان رضوی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش‌بینی شده است و همچنین حداقل و حداکثر دما دراین روز منفی یک و ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود. در روز جمعه نیز آسمان پایتخت کمی ابری تا نیمه ابری و گاهی با وزش باد همراه خواهد بود و حداقل و حداکثر دما در این روز به ۱ و ۸ درجه سانتیگراد خواهد رسید.
در شبانه‌روز گذشته بندرعباس مرکز استان هرمزگان با بیشینه دمای ۲۶ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری با کمینه دمای منفی ۷ درجه سانتیگراد سرد‌ترین شهرهای کشور طی ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند. طی هفته گذشته استان‌های اردبیل و چهارمحال‌وبختیاری، سردترین و استان‌های هرمزگان و‌ خوزستان گرم‌ترین استان‌های ایران بوده‌اند.

 


تعداد بازدید :  244