شماره ۴۴۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
ورزش جهان

درآمد 2 برابری رونالدو نسبت به مسی
آمار اخیر نشان می‌دهد کریس رونالدو برای هر پیغام تبلیغاتی در صفحه فیسبوک خود 143‌هزار و 750 دلار درآمد کسب می‌کند اما مسی آرژانتینی تقریبا نصف این رقم (62‌هزار و 500 دلار) سود مالی می‌برد. درحال حاضر رونالدو دومین فرد کره زمین از نظر تعداد هوادار در شبکه اجتماعی فیس‌بوک است اما مسی همچنان به این وادی کم‌ علاقه نشان می‌دهد و تا جای ممکن از تبلیغات و حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی دوری می‌کند.

زلاتان، میزبان پادشاه سوئد
زلاتان ابراهيموويچ، بهترين گلزن تاريخ سوئد ميزبان پادشاه و ملکه سوئد بود و در توري، باشگاه پاري‌سن‌ژرمن را به آنها معرفي کرد. زلات، پادشاه کارل و ملکه سیلوا را برای بازدید پارک دو پرنس، ورزشگاه اختصاصی پاری‌سن‌ژرمن همراهی کرد و سپس آنها را به آکادمی فوتبال تیمش برد. طبق آنچه در عکس‌ها مشاهده می‌شود او مدام درحال شوخی با 2 مقام عالی‌رتبه کشور اسکاندیناوی بود. هر چقدر پادشاه اخمو به نظر می‌رسید، ملکه صورت خندانی داشت.

کفش پیرلو بایگانی شد
کفشی که گل دقیقه 90 پیرلو به تورینو در دربی اخیر شهر تورین را به ارمغان آورد در موزه نگهداری خواهد شد. این اقدام به منظور
 ارج نهادن بر زحمات آندرا پیرلو، کفش این بازیکن ۳۵ ساله صورت گرفت و حتی گفته می‌شود روزنامه‌های ایتالیایی از سران فوتبالی کشورشان درخواست کرده‌اند حالا که نام ستاره یوونتوس در لیست نهایی کاندیداهای مرد‌سال جهان نیست، از این بازیکن به‌عنوان زحمتکش‌ترین چهره‌ سال فوتبال دنیا تجلیل کنند.

بالگرد برای ترک ورزشگاه
پس از شکست 3 بر یک لستر مقابل لیورپول میهمان در لیگ برتر انگلیس، «ویچای» میلیونر تایلندی و مالک باشگاه لستر با بالگرد اختصاصی خود که روی زمین چمن نشسته بود، اقدام به ترک ورزشگاه خانگی تیمش کرد! کارشناسانی نظیر رابی ساویج، مایکل اوون، استیو مک‌منمن و دارن فلچر که در استودیوی اختصاصی مشغول تحلیل بازی بودند با تعجب و ناباوری این صحنه را نظاره کردند.


تعداد بازدید :  261