شماره ۴۴۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال
فرمان به دست صمد افتاد

شهروند| 3 دیدار باقیمانده از رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال امروز(پنجشنبه) در شهرهای مختلف برگزار می‌شود. مهم‌ترین بازی امروز در تهران و بین دو تیم پیکان و سپاهان از ساعت 15 انجام خواهد شد. پیکان که ابتدای فصل با خرید بازیکنان اسم و رسم‌دار می‌خواست بین مدعیان حضور داشته باشد، نتوانست در نیم‌فصل اول انتظارات را برآورده کند و بعد از برکناری ابراهیم‌زاده حالا نوبت به مرفاوی رسیده تا خودی نشان دهد. این مربی در ایستگاه اول، حریف سرسختی دارد و باید دید سپاهانی‌ها که اکنون فرصت مناسبی دارند تا با نفت صدرنشین هم‌امتیاز شوند، این فرصت را به مرفاوی و تیمش می‌دهند در خانه امتیاز بگیرند یا نه؟
در دیگر بازی گسترش فولاد و استقلال خوزستان تیم‌های 15 و 16 امتیازی جدول رده‌بندی درحالی از ساعت 14 در تبریز به مصاف هم می‌روند که وضع چندان مناسبی در نیم‌فصل اول نداشتند.
آخرین بازی نیز از ساعت 15 میان نفت مسجدسلیمان و سایپا برگزار می‌شود. به نظر می‌رسد مسجدسلیمانی‌ها برای جبران نتایج نیم‌فصل اول مترصد فرصت هستند. مجید جلالی و شاگردان جوانش هم برای این‌که همچنان در میانه‌های جدول باقی بمانند، باید نتیجه بازی رفت را جبران کرده و به پیروزی برسند.


تعداد بازدید :  233