شماره ۴۴۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097


  ما که نفهمیدیم این مذاکرات به کجا رسید. یک روز می‌گویند به هم خورد یک روز می‌گویند همه‌چیز آرومه. بالاخره چه خبر از مذاکرات؟
شهروند: بی‌خبری! شما چه خبر؟!
  باور کنید کارکردن در برخی ادارات یک امتیاز محسوب می‌شود فرقی هم نمی‌کند کارمند جزء باشی یا مدیر فقط کافیه اداره شما با ارباب‌رجوع سر و کار داشته باشد آن وقت نانتان در روغن است!
شهروند: بله بعضی ادارات سرقفلی دارد تازه در همان ادارات هم ارزش سرقفلی‌ها با هم متفاوت است!
  به جای شعار مبارزه با فساد باید در عمل نشان دهند اگر واقعا مبارزه با فساد جدی است باید مثل خیلی‌ از جاهای دنیا افراد فاسد را بدون توجه به مقام و موقعیت به طور علنی مجازات کنند تا جامعه باور کند. در غیر این صورت هیچ کس این شعارها را باور نمی‌کند.
شهروند: بله اگر مبارزه با فساد به یک باور عمومی تبدیل نشود در یک دور باطل گرفتار خواهیم شد.
  شرایط زندگی سخت شده چشم و هم‌چشمی هم که بیداد می‌کند ولی از طرفی هم مگر واقعا همه آدم‌ها آن قدر به درک والایی رسیده‌اند که هر آنچه را می‌بینند نخواهند. همین شده است یک مشکل جدی برای خانواده‌ها. چقدر می‌شود به یک نفر گفت دلت این همه مظاهر تجمل و رفاه را که می‌بیند نخواهد؟
شهروند: ز دست دیده و دل هر دو فریاد   که هرچه دیده بیند دل کند یاد!
  از مردم خواهش می‌کنم بحران آب را جدی بگیرند. باز فکر نکنند دو قطره باران آمد مشکلات حل شد. دور نیست روزی که برای یک قطره آب به انتظار بنشینیم.
شهروند: ما هم خواهش می‌کنیم همه بحران آب را جدی بگیرند. ای کاش میزان حساسیت و مسئولیت‌پذیری همه ما به اندازه این شهروند گرامی بالا و جدی بود.
  از ماجرای اسیدپاشی اصفهان چه خبر؟ عاملان اسیدپاشی دستگیر شده‌اند؟
شهروند: تا جایی که ما آگاهی داریم خیر دستگیر نشده‌اند.
  یک باران که می‌آید آشغال از جوب‌ها به سطح معابر و خیابان‌ها سرازیر می‌شود. آخه این که نه به دولت بستگی دارد نه به عوامل و ایادی خارجی. خود ما مردم هستیم که رعایت نمی‌کنیم واقعا جای تاسف دارد.
شهروند: واقعا هم جای تاسف دارد.


تعداد بازدید :  214