شماره ۴۴۴ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۱۳ آذر
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

  واردات قراضه آهن بررسی می‌شود| علی پناهی، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالا با تأکید بر این‌که درحال رایزنی برای عرضه قراضه آهن سازمان کشتیرانی، شهرداری‌ها و خودروسازها در بورس کالا هستیم، گفت: بورس کالا آمادگی واردات قراضه آهن از کشورهای مستقل مشترک‌المنافع (CIS) در قالب اتحادیه الکترونیکی بین بورسی (IEU) را دارد و در صورت درخواست تولیدکنندگان داخلی فولاد این موضوع را بررسی می‌کند.

  تغییر روش بازار گردانی اوراق مشارکت «پرشیا»| سازوکار بازار گردانی اوراق مشارکت نفت و گاز پرشیا با نماد «پرشیا» به منظور افزایش سود دارندگان اوراق، از روز شنبه 15 آذر در فرابورس ایران ارتقاء می‌یابد. تأمین سرمایه امین به‌عنوان بازار گردان اوراق مشارکت نفت و گاز پرشیا در نظر دارد، به منظور ایجاد جذابیت بیشتر و با هدف افزایش سود دارندگان اوراق شیوه بازارگردانی این اوراق را از روز شنبه 15 آذر ارتقاء دهد.

  نوسان نسبی قیمت‌ها تا پایان سال| مظفری کارشناس‌ارشد بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود قیمت سهام تا پایان سال، همراه با نوسان نسبی باشد به‌طوری که رشد یا افت محسوسی در قیمت سهام نخواهیم داشت. این درحالی است که شفاف‌سازی تصمیمات دولت و بودجه‌ سال 94، منجر به کاهش ریسک‌های موجود در بورس می‌شود. او افزود: پیش‌بینی می‌شود که صنعت خودرو به دلیل جذب سرمایه‌گذار خارجی می‌تواند بازدهی مطلوبی را تا پایان‌ سال داشته باشد علاوه بر این، صنعت بانکداری نیز در صورت رفع تحریم‌های مربوط به سوئیفت بانکی، با سودآوری مطلوبی همراه خواهد شد.

 


تعداد بازدید :  223