شماره ۱۶۰۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
پاسخ سهراب مرادی به کنایه‌های کیانوش رستمی
جنگ پنهان طلایی‌های المپیک ریو علنی شد!

شهروند| پیش بینی
می شد که با تغییر وزن کیانوش رستمی و رقیب شدن او با سهراب مرادی حاشیه هایی در انتظار وزنه برداری ایران باشد. سهراب مرادی در چند سال اخیر به ستاره بی چون و چرای وزنه برداری ایران تبدیل شده و مدال های طلا و رکوردهای جهانی را یک به یک مال خود کرده است. بعد از بازگشت باشکوه و با قهرمانی در المپیک 2016 در 2 سال اخیر هم طلای جهان بر سینه این وزنه بردار باتجربه درخشید.
سهراب که رکوردهای دسته 94 کیلوگرم را بعد از نزدیک به 20 سال جابه‌جا کرد، با تغییر اوزان در مسابقات جهانی 2018 به میزبانی عشق آباد رکوردهای جدیدی را در دسته 96 کیلوگرم هم ثبت کرد. با اینکه مرادی بدون حاشیه در سال‌های اخیر پیش رفته، تغییر وزن کیانوش رستمی و رقیب شدنش با سهراب، حاشیه‌هایی را اخیرا به وجود آورده است. از سویی غیبت سهراب مرادی در کمپ تیم‌های ملی در زمان حضور ماموران ضددوپینگ برای گرفتن نمونه و استوری کنایه آمیز کیانوش رستمی شائبه ایجاد اختلافاتی بین این ۲ وزنه بردار را مطرح کرد. رستمی که این روزها به صورت شخصی تمرین می‌کند و به همین دلیل حاشیه‌های زیادی را اطراف خود می‌بیند، در این استوری به کنایه اشاره کرده بود که در این مواقع مشخص می‌شود چه کسانی همیشه آماده آزمایش دوپینگ هستند.
سهراب مرادی که در کنار کیانوش رستمی در المپیک ریو، 2 طلا را برای ایران به ارمغان آوردند، این بار تصمیم گرفت به صورت غیرمستقیم پاسخ رقیب جدیدش را بدهد: «وقتی برای تست دوپینگ آمدند، من مسافرت بودم. متاسفانه یکسری از افراد این موضوع را بزرگ کردند و خواستند تشنج ایجاد کنند. این کارها راه به جایی نمی‌برد. من در همه رقابت‌ها حاضر بودم و تست دوپینگ هم داده‌ام. در همین مسابقات جهانی ۲۰۱۸ برخی ها حاضر نبودند. من سوال پرسیدم که این نفرات کجا هستند؟ اصلا به من ربطی ندارد که در این قضایا دخالت کنم. من خودم را وارد این مسائل نمی‌کنم و نمی‌خواهم در کار هر کسی فضولی کنم.»

 


تعداد بازدید :  222