شماره ۱۶۰۴ | ۱۳۹۷ چهارشنبه ۳ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

کمیل قاسمی: رسول خادم در چند سال مدیریت خود بر کشتی کشور تلاش کرد با در نظر گرفتن اصل سلامت کاری و صداقت، این ورزش جایگاه خوبی  داشته باشد و به موفقیت‌های خوبی نیز رسید. ورزش قطعا همیشه بالا و پایین دارد و اگر شکست در رقابت های جهانی مجارستان جزو کارنامه کاری وی است، قهرمانی تمامی
تیم های ملی در جهان نیز در همین دوران مدیریتی بدست آمده است. کشتی کشور همچنان می تواند با پتانسیل موجود در رقابت های المپیک پیش رو موفق باشد اما این امر حمایت مسئولان وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک و همدلی جامعه کشتی را می‌طلبد.
 
بهتاش فریبا: «من نه اسپانسر هستم، نه مدیرعامل باشگاه؛ خود آقایان باید فکر کنند و تصمیم بگیرند. مدیریت استقلال و پرسپولیس سخت است. شانسی که پرسپولیس آورده این بوده که به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفته و 30، 40‌میلیارد گیر این باشگاه آمده و دست‌شان باز است، اما ما نه‌تنها پولی نگرفته‌ایم، بلکه 10‌میلیارد تومان هم پیش‌خور کرده‌ایم! البته این پول هزینه تیم و باشگاه شده است. استقلال مانده با یک جیب خالی و با یک‌سری بازیکن و مربی طلبکار. امیدوارم فکری به حال تیم بکنند و بازیکن خارجی خوب برای لیگ قهرمانان آسیا جذب شود.»
 
علی زندوکیلی: «شرایط نامتوازن مارکت موسیقی و افرادی که زحمت می‌کشند و به جایی نمی‌رسند را درک می‌کنم، اما کار خوب، بهترین اتفاق است. در دنیا ثابت شده کار درست، جای خودش را پیدا می‌کند. من به افرادی که در موسیقی تحصیل می‌کنند، حق می‌دهم، ولی ممکن است کارشان متوقف شود، اما همیشه امید حرف اول را می‌زند و کار خوب در هر زمینه هنر جای خودش را
باز می‌کند.»
 
حبیب اسماعیلی: «به محض آن‌که فیلمی در جشنواره با موفقیت مواجه می‌شود، بسیاری از نهادها و ارگان‌های خصوصی و دولتی شروع به تخریب آثار موفق و حتی خود جشنواره می‌کنند. اگر این بخش‌ها دست از این کار بردارند، جشنواره فیلم فجر با صفا و صمیمیت بیشتری برگزار می‌شود. درواقع اهرم‌های موجود برای انتقاد، دست مدیران را در مسیر انتخاب یا عدم‌انتخاب آثار می‌بندد که لازم است برخورد اصولی‌تری با جشنواره صورت گیرد.»


تعداد بازدید :  220