شماره ۱۶۰۳ | ۱۳۹۷ سه شنبه ۲ بهمن
صفحه را ببند
تریبون

مهرداد خوشبخت: «در ساخت گشت پلیس خط قرمزها را رد کردیم و اتفاقی هم نیفتاد.‏‎ ‎درواقع جنگیدیم برای این‌که بتوانیم از خط ‏قرمزها به‌زعم پلیس و حتی تلویزیون عبور کنیم. من تا به حال ندیده‌ام دو پلیس مخفی با موی بلند و گیس بسته نشان داده شود. ‏می‌خواستند ما را وادار به خودسانسوری کنند، اما این خط قرمزها مواردی بودند که بیخود به وجود آورده‌اند و خدا را شکر کمتر ‏می‌شود‎.»

اوسیانو کروز: «ما مطمئن هستیم که لیپی مربی بزرگی است. مطمئنا ما هم ایده‌های خودمان را برای تقابل با چین داریم. نمی‌توانیم این‌جا ایده‌های خودمان را بگوییم. باید بین خودمان نگه داریم تا به بازی برسیم. سه روز آینده آماده بازی برابر چین خواهیم بود اما یک مسأله را می‌توانیم قول بدهیم و آن این است با همان احترامی که برابر دیگر تیم‌ها بازی کردیم، برابر چین هم بازی کنیم. تنها راه این‌که بخواهیم به حریف احترام بگذاریم، این است که اول به خودمان اطمینان داشته باشیم. تا این‌جای کار، ما چیزی را برنده نشده‌ایم و فقط این حق را داریم که چهار روز بیشتر در این‌جا بمانیم. امیدوار هستم که مسائل بهتر شود.»

پیام دهکردی: «شرایط حاکم بر فرهنگ ما نگران‌کننده و وخیم است، اما این واقعیت به معنای آن نیست که تلاش نکنیم و پر از ‏یأس و ناامیدی دست از کار بکشیم. درحال حاضر جشنواره‌ تئاتر فجر جدی‌ترین و تنهاترین تریبون تئاتری‌هاست و به نظرم نباید ‏من تئاتری خودم این تریبون را از خودم دریغ کنم و دچار یک خود حذفی از تریبونی که از آن من است، شوم.» ‏

محمد بنا:  «دل‌نوشته‌ای داشتم که همه خوانده‌اید. من مشکلی با تیم‌ملی و کی‌روش ندارم، اما نباید تبعیض باشد. به همه یک شکل توجه شود. وقتی حرف می‌زنیم، می‌گویند فوتبال در دنیا صنعت است، اما ما دنیا نیستیم، ایران هستیم. باید همه چیز عدالت‌محور باشد. ما نسل طلایی داشتیم، اما الان نداریم. کار سختی است و قول مدال در المپیک نداده‌ام.»


تعداد بازدید :  228