شماره ۴۴۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

   برنامه دولت برای مسکن مهر| احمد اصغری‌مهرآبادی قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر تأکید کرد: برنامه این است که تا پایان ‌سال 1393، بالغ بر 700‌هزار واحد مسکونی را آماده تحویل داشته باشیم و برای فروش اقساطی 700‌هزار واحد هم تا پایان امسال اقدام فوری و عاجل صورت می‌گیرد. همچنین رقمی بالغ بر 4200‌میلیارد تومان اقساط را از مردم وصول کرده‌ایم و یک‌میلیون و سیصد و شش ‌هزار واحد فروش اقساطی‌شان انجام شده است.
   بخشی از شکایت گازی ترکیه علیه ایران رد شد| عزیزالله رمضانی مدیر امور بین‌الملل شرکت ملی گاز اظهار داشت: دعوای بسیار سنگین شرکت بوتاش ترکیه علیه شرکت ملی گاز ایران با خواسته کاهش در قیمت گاز صادراتی ایران به دلیل نامطمئن بودن شرکت ملی گاز ایران در تحویل گاز و نداشتن گاز کافی برای این منظور، به نفع شرکت ملی گاز ایران به پایان رسید.
   ورود شاسی‌بلند 80 میلیونی به بازار| خودروی S5 که از استاندارد یورو 5 برخوردار است برای رقابت در میان خودروهای شاسی بلند 80میلیونی به بازار آمده است. این خودرو دارای گیربکس 6 سرعته دستی، سیستم انتقال قدرت دیفرانسیل جلو و موتور 2لیتری مجهز به توربو شارژ به‌زودی پیش فروش می‌شود.
   دستور وزیر اقتصاد به بیمه ایران| مجتبی لشکربلوکی مشاور وزیر اقتصاد در حوزه مدیریت استراتژیک گفت: وزیر اقتصاد به بیمه ایران دستور داد که در راستای افزایش ظرفیت و توسعه بازار بیمه، با رویکرد پوشش ریسک‌های ناشناخته در اقتصاد ملی، تعداد طرح‌های جدید بیمه‌ای را به 11 برساند.

 


تعداد بازدید :  302