شماره ۴۴۳ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۲ آذر
صفحه را ببند
احزاب

سیدکمال‌الدین سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری: آقای ناطق‌نوری از سابقون در انقلاب محسوب می‌شود و کسی است که پیشینه روشنی در انقلاب دارد و امتحان خود را در تبعیت از امام خمینی(س) و رهبری نظام پس داده است؛ لذا دیگر نیازی به تعریف از وی نیست و او آدم باانصافی است. ما نیز دایماً با وی در ارتباط هستیم یعنی مهندس باهنر با آقای ناطق‌نوری در مجمع تشخیص مصلحت نظام و دفتر کار وی دایماً جلسه دارد. اما من از آقای ناطق‌نوری نشنیده‌ام که شخصاً قصد داشته باشد وارد انتخابات شوند. در گذشته آقایون از آقای ناطق‌نوری درخواست کرده بودند تا در انتخابات حضور یابد، ولی اگر ما آن زمان با وی صحبت می‌کردیم، آقای ناطق می‌گفت ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم و نظر وی این است که اتاق فکر راه بیندازیم و در این اتاق فکر کسانی که سابقه طولانی دارند، حضور داشته باشند.(تسنیم)
آیت‌الله محمدعلی موحدی‌کرمانی قائم‌مقام جامعه روحانیت مبارز: ابراز تمایل سایر اعضا برای دبیرکلی، در این جلسه مشخص می‌شود و افراد به این منظور خود را معرفی خواهند کرد. همچنین از ‌هاشمی‌رفسنجانی، روحانی و ناطق برای حضور در جلسه هم دعوت به عمل آمده است. (فارس)
فاطمه آلیا عضو جبهه پایداری:  وزارت کشور با عنوان «جبهه» برای «پایداری» موافقت کرد. ما توضیحاتی دادیم که آنها قبول کردند چرا که از ابتدا این تشکل با عنوان جبهه پایداری شناخته شده و این نام یک عنوان محسوب می‌شود. البته جبهه در قالب سیاسی مفهوم خاصی دارد و به این معناست که از ائتلاف چند حزب تشکیل می‌شود؛ از طرف دیگر در ادبیات کشور ما تشکل‌هایی وجود دارند که نامشان جبهه است مانند جبهه فرهنگی انقلاب یا جبهه فکری انقلاب یا جبهه پایداری انقلاب اسلامی. (تسنیم)

اطلاعیه آغاز به کار حزب ندای ایرانیان: ‌ مؤسسان حزب قصد دارند با یاری خداوند متعال و با بهره‌گیری از تجربیاتی که در پرتو حرکت اصلاحی مردم ایران کسب کرده‌اند تشکیلاتی را پایه‌گذاری کنند که گفتن، شنیدن، اجماع‌سازی و تعامل از دریچه منطق را سرلوحه خود قرار دهند، تا پلی باشند برای خدمت شایستگان به مردم. اکنون ندا در آغاز راه است و در این راه، تأمین منافع ملی و رفع آثار توسعه‌نیافتگی در همه ابعاد جامعه ازجمله دغدغه‌های کار جمعی ماست. ما به جد معتقدیم نیل به آرمان‌های اصلی حزب که همانا تحقق عدالت، آزادی و مردم‌سالاری در کشور عزیزمان است جز با مشارکت و خرد جمعی همه دلسوزان و همفکری همه معتقدان به توسعه همه‌جانبه کشور محقق نخواهد شد. (ایلنا)

 


تعداد بازدید :  287