شماره ۱۵۹۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
هشتگ‌ روز
# جواد_خیابانی # گلدن_گلوب#عجیب_غریب # اینستاگرام_محبوب

جواد خیابانی از چند روز مانده به شروع جام‌ملت‌های آسیا با اجرای ویژه‌برنامه فوتبال آسیایی از شبکه ورزش بارها و بارها در این مدت با اظهارات و انتقادات خود از کی‌روش خبرساز شده است. تازه‌ترین صحبت‌های او و انتقاد شدیدی که از درگیری کارلوس کی‌روش و برانکو ایوانکوویچ داشت، هم حسابی در فضای مجازی مورد توجه مردم قرار گرفته است. خیابانی اعلام کرده، این دو مربی که هر سال میلیاردها تومان پول از ایران می‌گیرند تا به فوتبال ایران کمک کنند، ای کاش احترام بیشتری برای فوتبال کشور ما قایل شوند و برای همیشه به این دعوای شخصی خودشان پایان بدهند. او همچنین از مهدی تاج درخواست کرده به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال یک‌بار برای همیشه این مشکل را حل کند.
معمولا در فضای مجازی گاف‌های خیابانی مورد توجه مردم قرار می‌گرفت و با او شوخی می‌کردند، اما جالب اینجاست که این‌بار اکثر مردم با خیابانی همراه شده‌اند و در حال تعریف و تمجید از این مجری و گزارشگر به خاطر انتقادی که از کی‌روش و برانکو داشت، هستند.

در چند روز اخیر تیپ و ظاهر میهمانان گلدن‌گلوب به خصوص رژه این سینماگران بر روی فرش قرمز این مراسم سوژه کاربران فضای مجازی شده و سایت‌ها و صفحات و کانال‌های پرشماری  به نکات عجیب‌وغریب پوشش‌های بازیگران و دیگر سینماگران پرداخته‌اند.
در این بین در میان میهمانان ویژه گلدن‌گلوب که به رسم همه ساله، پیش از شروع مراسم رسمی بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند و در مقابل دوربین عکاسان قرار گرفتند، نیکول کیدمن، اما استون، ریچارد مدن، رامی مالک، تیموتی شالامون، جودی گریر، جودی کومر و نیکولاس کاستر والدو از جمله چهره‌های سرشناسی بودند که ظاهر و پوشش آنها در فرش قرمز گلدن‌گلوب مورد توجه قرار گرفت. نکته جالب این‌که پوشش‌های منحصربه‌فرد بازیگران پیشکسوت از جمله کارل برونت 85 ساله، جیمی لی کرتیس 60 ساله، گلن کلوز 71 ساله و جودیت لایت 69 ساله توجهات بیشتری را به خود جلب کرده بود.
البته کسانی هم بودند که با پوشش‌های عجیب‌وغریب‌شان بهانه دست شوخی‌سازهای فضای مجازی داده بودند و اتفاقا تصاویر این افراد بیش از همه دست به دست می‌شد.

انتشار فهرست پنجاه فرد یا برندی که بالاترین فالوور را در اینستاگرام دنیا دارند در فضای مجازی غوغا به پا کرده است. این فهرست که سال گذشته در آن خواننده‌ معروف و محبوب نسل جوان، سلنا گومز، صدرنشین بود، از این ‌رو که نام‌های شناخته‌شده بزرگی را شامل است، نظرات مثبت و منفی فراوانی را باعث شده است.
نکته جالب در فهرست پرفالوورترین صفحات اینستاگرامی امسال صدرنشینی کریستیانو رونالدوست. کیم کارداشیان، راک و آریانا گرانده، مسی، گیل گدوت، لئوناردو دی‌کاپریو و چهره‌هایی چون نیکی میناژ و... در رتبه‌های بالای این فهرست قرار دارد. موضوعی که نگاه‌های فراوانی را متوجه این فهرست کرده و واکنش‌های زیادی را موجب شده است. کاربری در این زمینه نوشته: «بی‌شک بدون ابتذال پست پشت سر هم و چند هزاری؛ مسی با کمتر از 400 پست به طرز کاملا محترمانه‌ای محبوب‌ترین واقعی اینستاگرامه.» کاربر دیگری نیز از انتشار چنین فهرست‌هایی ناراضی‌ است: «چه ارزشی داره این سیاهه بلندبالا. اینستاگرام اگه در هند و چین رایج بود که صد تا کریس و سلنا گومز روی هم حریف امثال دیپیکا و ژاکلین و نانا و...نبودن.» دیگری هم نوشته: «این لیست نشون میده احمق همه جای دنیا هست اونم به تعداد زیاد» که هم‌صدایان زیادی داشته: «نیکی میناژ 97 میلیون فالوور! ... خودشیفته... خرصدا.»

 


تعداد بازدید :  456