شماره ۱۵۹۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
تریبون

علی میرمیرانی: «من رکورددار ردشدن کتاب و نگرفتن مجوز در دولت آقای احمدی‌نژاد هستم. در مدت هشت‌ساله ریاست‌جمهوری ایشان، تعداد هشت جلد کتاب‌های من رد شد که فکر نمی‌کنم هیچ نویسنده‌ دیگری در رابطه با انتشار کتاب‌هایش و دریافت مجوز شرایطی چون مرا تجربه کرده باشد. خوشبختانه در سال ۱۳۹۵، ۱۰ جلد از کتاب‌هایم درطول ۱۰ماه با نام ابراهیم رها و سه جلد نیز به نام علی میرمیرانی به چاپ رسید.»

  ابراهیم داروغه ‌زاده: «فعلا معلوم نیست آیا مجید مجیدی رئیس هیأت داوران خواهد شد یا نه. واقعیت این است که ما انتخاب قطعی نداشته‌ایم و روز شنبه هفته آینده داوران نهایی خواهند شد. با آقای مجیدی هنوز صحبتی نشده و فقط پیش از این صحبتی با آقای فرهادی داشتم که ببینم آیا برای داوری می‌توانیم از کمکشان استفاده کنیم که ایشان تمایلی نداشتند در این موقعیت قرار بگیرند.»

 امیر قلعه‌نوعی: «بحث بیرونی تیم‌ملی مهم است و خواهش می‌کنم مسائل بیرونی یک‌جا تمام شود. همه جای دنیا از فوتبال لذت می‌برند، اما درکشور ما چندسال است که شاهد این مسأله نیستیم. شاید این موضوع به خاطر مدیریت غلط یا رفتار اشتباه افرادی چون من باشد. از همه خواهش می‌کنم این بحث‌ها را تمام کنیم. هرکسی که یک روز در فوتبال زحمت کشیده، گردن ما حق دارد. مسائل بیرونی را کنار بگذاریم و به دنبال زیبایی فوتبال در زمین باشیم.»

 امیرحسین فتحی: «نظر شفر اضافه‌شدن دونفر به کادرفنی بود. مارتین فورکل به زودی به جمع ما اضافه می‌شود. او تجربه خوب و مدرک بالای مربیگری از یوفا دارد. فرهاد مجیدی نیز سرمایه، اسطوره و ذخیره باشگاه است و با پیشنهاد شفر او به تیم ما اضافه شد تا بتوانیم از توانایی فنی او استفاده کنیم. ایشان مدارج بالای مربیگری را طی کرده و اکنون در کنار شفر، یکی از بزرگترین مربیان فوتبال ایران است. شفر بزرگترین مربی تاریخ استقلال است و کسی مانند او نداشتیم. »


تعداد بازدید :  412