شماره ۱۵۹۳ | ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۰ دي
صفحه را ببند
آخر هفته با سولد‌اوت‌شده‌ها!

این روزها کنسرت‌های محسن یگانه، بهنام بانی و محسن ابراهیم‌زاده مدام سولداوت می‌شود. آنها اجراهایشان را تمدید و تمدید و تمدید می‌کنند. هرچقدر هم که این تمدیدها ادامه داشته باشد، باز هم طرفداران‌شان آنها را غافلگیر می‌کنند و مشتاقانه بلیت می‌گیرند.
بهنام بانی که کنسرتش برای بار چندم تمدید شده، از فردا به مدت سه شب باز هم کنسرت دارد. در روزهای گذشته اهالی جزیره هرمز عکس‌هایی با بهنام بانی منتشر کردند و معلوم شد که این خواننده به هرمز رفته. کمی که گذشت، خود او هم در صفحه‌اش عکسی با لوکیشن جزیره هرمز منتشر کرد و نوشت:   «موفقیت با یک رویا شروع می‌شود. ایمان را به آن اضافه کنید، تبدیل به یک باور می‌شود؛ عمل را به آن اضافه کنید، تبدیل به قسمتی از زندگی می‌شود؛ پشتکار را به آن اضافه کنید، به صورت هدفی قابل دید می‌شود و در آخر صبر و زمان را به آن اضافه کنید، به صورت رویایی که به واقعیت تبدیل‌‌شده تمام می‌شود... خدارو شکر.» او همچنین    خبر داده که موزیک جدیدش «خیلی زود» منتشر خواهد شد.
محسن یگانه هم امشب به سالن میلاد نمایشگاه می‌آید، درحالی‌که کنسرت‌های بعدی او در تاریخ‌های 21، 22 و 23 دی هم سولد‌اوت شده است. طرفداران او باید منتظر باشند تا یگانه تاریخ جدید اجرایش را اعلام کند.
مازیار فلاحی هم که این شب‌ها با سریال مینو میهمان خانه‌هاست، امروز و فردا اجرا دارد.
درمورد محسن ابراهیم‌زاده هم بگوییم که «اجراهای این خواننده که برای تاریخ‌های 25 و 26 دی تمدید شده بود هم سولد‌اوت شد.»

محسن یگانه
سالن اجرا:
سالن میلاد نمایشگاه
زمان اجرا:
امشب؛ ساعت‌های 19:15 و 22:20

بهنام بانی
سالن اجرا:
 مرکز همایش‌های برج میلاد
زمان اجرا:
فرداشب؛ ساعت‌های 18:30 و 22:00

مازیار فلاحی
سالن اجرا:
مرکز همایش‌های برج میلاد
زمان اجرا:  
امشب؛ ساعت‌های 18:30 و 22:00


تعداد بازدید :  275